Bergen

Reviews over Bergen

Helaas in de regen!

Marieke Twijnstra
    16-9-2016

Wat een mooie en relaxte stad. Hellas was het een regendag toen wij er waren, maar wij hebben ons prima vermaakt. Wij zaten op Lone camping in een hytte en bij de Coop waren kaartjes te koop voor de bus en de lightrail. Kosten Nok 72 pp. Helaas door het weer niet met de Fløyenbaan geweest, maar daarvoor komen wijzeker terug!

Gereisd Met partner in september 2016

mooie sfeervolle stad

Guido
    5-9-2015

Mooie en sfeervolle stad die het bekijken zeker waard is. De funiculair naar boven is leuk om te doen (loop naar beneden en geniet van de heerlijke views). Het weer speelt in deze stad (waar het meer dan 300 dagen per jaar regent) niet echt mee. Indien dat tijdens je bezoek het geval is dan heb je een een eendaags bezoek genoeg.

Gereisd Met partner in Tue Sep 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Mooie Hanze stad

Madeleine
    26-9-2014

Onverwacht en onvoorbereid tijdens een cruise een dag in Bergen. Dus geen idee wat er allemaal te zien was. Het cruiseschip lag tegenover de Bergenshus festning en van daaruit met een plattengrondje maar wat dingen eruit gehaald om te bekijken want het is natuurlijk veel te veel voor 1 dag. Van het uitzicht op de berg Fløien genoten, ook de wijk Bryggen bekeken en het Hanseatiske Museum. Een visje op de vismarkt en gelopen over de gezellige markt in het Centrum. Ben met een kleine hop bus (neem beter de grote) door Bergen gesjeesd en zag dat ook buiten het centrum enorm leuke wijken zijn. Dan hebben we het nog niet over de Fjorden en omgeving van Bergen. Je kan hier wel een paar dagen vertoeven als de portemonnee het toelaat.

Gereisd Alleenreizend in Fri Aug 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Nice!

N.p.
    13-7-2014

Wij waren er 24 uur. Met fjordlines vanuit hirthals (top reis!) aangekomen om 13 uur en meteen na inchecken hotel naar Bryggen, de vismarkt, de floibanen & het meer en het park geweest. Ook nog lekker gegeten ergens. Dus voor ons een quick visit. Met veel zo'n overigens! Leuke winkelstraten gezien. Er is vast nog veel meer leuks te doen.

Gereisd Met oudere kinderen in januari 2014

Het mooie Bergen.

irri88
    28-1-2014

Tijdens een zonnige dag is Bergen op zijn mooist. De schattige gekleurde huisjes en de gemoedelijke sfeer maken het een perfect Noors stadje. Restaurants zijn wat prijzig in verhouding met Nederland, maar dat is heel Noorwegen.

Gereisd Met partner in september 2009
Bergen scoort een 8,5 uit 10, op basis van 79 reviews