• Type accommodatie

• Faciliteiten

• Aanwezig in kamer/huis

• Waardering

Reviews over Bergen

Mooi goed onderhouden! Luxe!

Marieke, 9-6-2017
    Heerlijk om te fietsen en prachtige stranden. Hier kom je helemaal tot rust!

Helaas in de regen!

Marieke Twijnstra, 16-9-2016
    Wat een mooie en relaxte stad. Hellas was het een regendag toen wij er waren, maar wij hebben ons prima vermaakt. Wij zaten op Lone camping in een hytte en bij de Coop waren kaartjes te koop voor de bus en de lightrail. Kosten Nok 72 pp. Helaas door het weer niet met de Fløyenbaan geweest, maar daarvoor komen wijzeker terug!

mooie sfeervolle stad

Guido, 5-9-2015
    Mooie en sfeervolle stad die het bekijken zeker waard is. De funiculair naar boven is leuk om te doen (loop naar beneden en geniet van de heerlijke views). Het weer speelt in deze stad (waar het meer dan 300 dagen per jaar regent) niet echt mee. Indien dat tijdens je bezoek het geval is dan heb je een een eendaags bezoek genoeg.

Marie, 19-5-2015
    Wow wat een geweldige stad en omgeving

Mooie Hanze stad

Madeleine, 26-9-2014
    Onverwacht en onvoorbereid tijdens een cruise een dag in Bergen. Dus geen idee wat er allemaal te zien was. Het cruiseschip lag tegenover de Bergenshus festning en van daaruit met een plattengrondje maar wat dingen eruit gehaald om te bekijken want het is natuurlijk veel te veel voor 1 dag. Van het uitzicht op de berg Fløien genoten, ook de wijk Bryggen bekeken en het Hanseatiske Museum. Een visje op de vismarkt en gelopen over de gezellige markt in het Centrum. Ben met een kleine hop bus (neem beter de grote) door Bergen gesjeesd en zag dat ook buiten het centrum enorm leuke wijken zijn. Dan hebben we het nog niet over de Fjorden en omgeving van Bergen. Je kan hier wel een paar dagen vertoeven als de portemonnee het toelaat.
Bergen scoort een 8,5 uit 10, op basis van 79 reviews