7,6

Weer vandaag-7°-11°

We hebben een aantal aanbieders voor Tynset voor je op een rij gezet:

2 reviews over Camping Tynset in het Nederlands

een plek op doorreis van noorwegen naar zweden

toviloro, 3-7-2016

de camping staat goed aangegeven en ligt langs de weg, waar je overigens geen geluidsoverlast van hebt.

recht tegenover de camping is een grote Coop supermarkt,

op loopafstand is het centrum van het plaatsje met leuke winkels .

er is ook en station aanwezig op 10 min. lopen afstand, hier kun je met de trein naar Roros

de plek op de camping is groot, op een steenslag ondergrond voor de caravan en de rest is gras,

er is één watertappunt wat wel wat ver van de caravanplekken ligt

goed sanitair, douchen kost wel 15 kr.

mooie keuken met apparatuur ook wasmachine en droger

minpunt is misschien de achterzijde van de camping, hier is een werkterrein

de wifi was ook niet echt goed te noemen en de prijs was aan de hoge kant 540 kr voor 2 nachten

Zeer rustig en ruime plaatsen in het laagseizoen

JaSteef, 11-7-2015

Wij waren hier buiten het hoogseizoen. Tijdens onze rondreis door Noorwegen besloten wij hier te overnachten. Aangezien het heel rustig was, mochten wij overal onze tent neerzetten. Tja en dan heb je wel ineens hele ruime plaatsen. Er zijn weinig douches (2xH en 2xD). Maar als het zo rustig is dan is dat geen probleem. Naarmate het later op de dag werd, werd het ook drukker op het terrein. Met name de verhuur van de hutjes is daar kennelijk gewild. De supermarkten zijn om de hoek.

Voor Geocachers zijn in de directe omgeving enkele caches op te pikken.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Tynset in Tynset, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Tynset zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Tynset scoort een 7.56 uit 10 op basis van 2 reviews.