Vakantiehuis Trysilfjellet Hyttegrend

Vakantiehuis Trysilfjellet Hyttegrend

7.5Goed

Noorwegen, Hedmark, Trysil

image ontbreekt

Op vakantie geweest naar Trysilfjellet Hyttegrend?

7.5Goed

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info
    Tonen op kaart

2 reviews over Vakantiehuis Trysilfjellet Hyttegrend

• 8michelle01-03-2009

Super, heel rustig

Mooi vakantiehuis, luxe, heerlijk warm en behaaglijk. Mooi skigebied. Ski-out is goed mogelijk. Ski-in is lastiger, moet je een stuk langlaufen. Geen wachttijden bij de liften, rustig op de pistes. Weinig eetgelegenheden op de pistes.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2009

• 7hofmard23-12-2008

sprookjesachtig

een heerlijk rustig park met vakantie woningen erg veel ruimte en bij veel sneeuw een uitdaging om te rijden ;-) je moet helaas met de auto naar de piste rijden (hangt van de ligging af van de woning) tenzij je wilt langlaufen loipes genoeg. somige huizen zijn gedateerd maar erg Noors heerlijk!

Gereisd met jonge kinderen in maart 2008

0 tips over Vakantiehuis Trysilfjellet Hyttegrend

0 vragen over Vakantiehuis Trysilfjellet Hyttegrend

Vakantiehuis info

• Adresavd. Fageråsen Høyfjellssenter 20135(toon op kaart)
        • E-mailadres
        • Website