Hotel Trysil-Knut

Kleine hotelsWeer vandaag6°-1°
4,3

Onvoldoende

• Ligging t.o.v. pistes7,7

We hebben een aantal aanbieders voor Trysil-Knut voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Trysil-Knut in het Nederlands

Geen ontbijt servering

pjotrpl
17-7-2015
  • Ligging t.o.v. pistes7

Wat krijgen we nou! Leuk gelegen hotel, lui personeel en achteraf blijkt dat er geen ontbijt geserveerd wordt. Dit was mijn tweede bezoek aan Trysil, andere hotelletje zat vol dus hier terecht gekomen, maar nooit meer!

Waardeloos hotel

Frans
2-2-2013
  • Ligging t.o.v. pistes9

Ondanks de goede beoordelingen via touroperator een echte tegenvaller. De eerste avond ging onder onze kamer in de bar om 23.30 in eens keihard de muziek aan. Na klagen van onze kant ging het wat zachter. Volgende ochtend nieuwe kamer gevraagd en gekregen. Deze is zo gehorig dat we de buren letterlijk kunnen verstaan (als we Noors zouden spreken). Gelukkig nu weer naar huis! Nooit weer!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Trysil-Knut in Trysil, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Trysil-Knut zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.