Vakantiepark Trysil Hyttegrend

• 8.4Activiteiten

Vakantiepark Info

• Sauna
Meer vakantieparkinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Trysil Hyttegrend voor je op een rij gezet:

5 reviews over Vakantiepark Trysil Hyttegrend

• 2018
    8Ellie01-03-2018

Te kort

Ilja en evander geweldige eigenaars van hyttegrend trysil .gaan er graag naar toe

• 10Ligging t.o.v. pistes
    • 10Onderkomen
    • 8Activiteiten

• Oude reviews

9Liesbeth02-08-2016

Geweldig!

Tijdens onze rondreis door Scandinavië verbleven we 4 dagen in Trysil. Een prachtige omgeving en de perfecte uitvalsbasis voor verschillende activiteten. Wij maakten een raft-tocht op de rivier en mountainbikten ide prachtige bike arena van Trysil. Ook voor ongeoefende fietsers heel goed te doen. Onze mannen gingen nog een middag op stap met de nederlandse visgids Chris Hendriks (verblijft op de camping) om te vliegvissen op verschillende plekken in de omgeving. Allemaal prachtige ervaringen. De huisjes op de camping zijn enigszins gedateerd, maar prima voor elkaar. Op de camping kun je BBQ'en of picknicken aan de oever van de rivier of in één van de grillhutten. Zeer sfeervol! Wij hebben genoten in de dagen dat we hier waren. In de winter zal het hier vast en zeker fantastisch zijn en de afstamd tot de skipistes (met skibussen bereikbaar) is maar kort. Kortom een echte aanrader voor liefhebbers van natuur en outdoor activiteiten! Evander en Ilja zijn zeer gastvrij en behulpzaam,wij hebben ons echt welkom gevoeld.

• 9Ligging t.o.v. pistes
    • 7Onderkomen
    • 10Activiteiten

Met oudere kinderen

• 9Ivonne Breestraat01-08-2016

Heerlijk

Bedankt Evander en Ilja. Wat een mooie plek om onze vakantie mee te starten. We hadden nog veel langer willen blijven. Sanitair heerlijk schoon. Geweldige plek om een vuurtje te maken (zowel binnen als buiten voor als het weer wat minder is). Super uitvals basis om outdoor activiteiten te ondernemen. Volgend jaar komen we weer!

• 8Onderkomen
    • 9Activiteiten

Met jonge kinderen

• 10trysilke18-04-2016

is gewoon thuis komen voor ons

de eigenaars zijn vorig jaar verandert van Noorse eigenaars naar Nederlanders . Evander en ylja zijn twee geweldige mensen die je goed ontvangen en helpen indien nodig .Je bent er welkom

• 10Ligging t.o.v. pistes

• 9Jan Willem02-03-2015

Fantastische locatie, heerlijk warm welkom

We hebben de perfecte plek gevonden om op wintersport te gaan: Trysil Hyttegrend in Trysil. Heerlijk authentieke Noorse Cabin met houtkachel (gratis grote zak hout), keukentje en douche en toilet, op nog geen 5 min rijden van de skiliften (de skibus stopt voor de deur). Wij waren er in februari en er lag bijna een meter sneeuw, werkelijk een winterwonderland aan een prachtige rivier met uitzicht op de skiberg. De receptie is net een tourist office waar de behulpzame eigenaren alles vertellen over de mogelijkheden (ook perfecte plek voor vissen, wandelen, mountainbiken, raften, kanoën; in de zomer camping met speeltuin, trampoline en konijnen en zwemmen in de rivier). Trysil is het grootste skigebied van Noorwegen en ook aardig is dat onze kinderen gratis konden skiën (geen skipas nodig). Wij gaan zeker terug, en waarschijnlijk al in de zomer

• 9Ligging t.o.v. pistes
    • 9Onderkomen