Hotel Kjolen

Tonen op kaart

15 reviews over Hotel Kjolen

• 9Madeleine en Peter20-09-2019

Helemaal geweldig!

Kamers zijn ruim genoeg voor een week verblijf met grote kast en hangruimte. De berging in het souterrain voor ski's en de droogruimte voor kleding en schoenen is geweldig. Je kon er ook je ski's waxen, maar dat kunnen we niet. Goede bedden en heerlijk rustig in het hotel, dus lekker geslapen. Badkamer met haardroger en shampootjes, zodat we die niet zelf hoefden mee te nemen in het vliegtuig; scheelt weer ruimte! Via het hotel met extra korting ski's kunnen huren (incl. gratis helm!). Het stukje van het hotel naar de piste was met de huurauto prima te doen. Goed eten in het restaurant, nog een borrel er na en slapen! Goed verblijf gehad, mede dankzij het zeer aardige personeel!

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in maart 2018

• 2017
    8Martin de Vries12-04-2017

Heel goed en gastvrij

Een kleinschalig hotel (19 kamers) op een mooie rustige maar centrale plek naar diverse skigebieden (Noorwegen - Zweden). Zeer aan te bevelen, zo ook het a la carte restaurant..

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in april 2017

• 9Pim van Reij19-03-2017

prima hotel in winterwonderland

Iedeaal hotel voor natuur en rustzoekers met perfecte langlaufmogelijkheden vanuit hotel. Zeer gastvrije eigenaars met prima keuken. Noorwegen op z'n best! Ook in de zomer de moeite waard om het oostelijke deel van Noorwegen mee te nemen in je vakantie naar Noorwegen.

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in januari 2017

• Oude reviews

9Gerald09-06-2013

Centrale ligging tussen pistes

Ruime kamer met uitzicht over het land. Ontbijt was prima (buffet) en alles wat je gebruikelijk is, was er. Ik was er 5 dagen en in het weekend eieren met spek! Diner is prima en zeker concurrerend op kwaliteit en prijs. Even rijden naar de pistes (ca. 15 minuten), daartegenover staat een veel mooiere en betaalbaardere kamer en prachtig uitzicht. Met de barkeeper heb ik in de gezellige sportbar TV gekeken en gekletst. Ideale locatie voor paar dagen tot een langer verblijf.

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in januari 2013

• 9Piet23-06-2011

Centraal tussen 3 skigebieden en fantastisch eten

Kjølen Hotell in Østby-Trysil ligt op redelijke afstand van Trysilfjellet maar ook nog eens centraal tussen meerdere skigebieden in. Dat biedt perspectief en keuzemogelijkheden, heerlijk! Het is rustig gelegen en je kunt bijna alle drankjes in de bar krijgendie je wenst. Het eten is meer dan goed en prima betaalbaar. Het hotel is sowieso niet duur voor Noorse begrippen. Kamers zijn ruim en schoon. Nederlands stel runt de tent.....erg leuk en vriendelijk.

• 7Ligging t.o.v. pistes

Alleen gereisd in februari 2011

• 7Emmy21-04-2011

Een goed alternatief

Rustig gelegen, ca 15 minuten rijden van de pistes in Trysil. Eenvoudige kamers, maar wel min of meer knus. Leuker dan wat je in een standaard hotel van een grote keten aantreft. Eenvoudig ontbijt. Redelijk avondeten, maar ook niet meer dan dat. Prijs te hoog in verhouding tot de kwaliteit van het geheel. Niettemin een goed alternatief als je geen zin hebt in het toeristische Trysil, maar gewoon lekker rustig wilt slapen.

• 6Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in april 2011

• 9Gerald27-11-2010

Rustig en toch centraal tussen de skigebieden in

Het Kjølen Hotell in Østby is een klein en zeer vriendelijk hotel De staff is Nederlands en er wordt zowel vloeiend Noors en Nederlands gesproken als Engels en Duits. Karakteristieke en ruime kamers met eigen douche en toilet. Het restaurant is een aanrader..... neem halfpension of ga 'a la carte'! Vanuit hotel binnen no time op Trysilfjellet of als je wilt Hundfjellet en Fulufjellet. Aanrader!

Gereisd met partner in november 2010

• 9Gerald08-11-2010

Rustig gelegen, schoon, goed eten en betaalbaar!

Landelijk gelegen hotel niet ver van het dure Trysil. Het restaurant is erg goed en betaalbaar bovendien. Prettige wijnkaart! Hotel zelf is fantastisch oud (meer dan 150 jaar) maar in goede staat. Ruime kamers, eigen bad en toilet en heerlijk rustig. Een aanrader!

Gereisd met partner in februari 2010

• 8wvdlichte12-10-2009

Zeer tevreden

Zeer tevreden, mn de gastvrijheid van de Nederlandse hotelhoudster. In de winter werden wij dagelijks gratis naar het skigebied in Trysil gebracht.

Gereisd met partner in oktober 2009

• 8R. Hania30-12-2008

supervakantie

Leuk knus, gezellig hotel. Je voelt je er erg welkom en snel thuis.

Gereisd met jonge kinderen in december 2008

2 tips over Hotel Kjolen

• Pjotr, 06-12-2012

Ga eens een dagje sneeuwscooteren. De receptie weet de betere adressen!

• Pjotr, 01-06-2012

Eet ook hier, het is niet de moeite waard om er helemaal voor naar Trysil te rijden, waar het veelal ook nog eens duurder is. EN je kunt dan gewoon in je hotel een drankje drinken, zonder angst voor politiecontrole. De sportbar in het hotel is leuk, maar zou alleen wat drukker bezocht kunnen worden....

0 vragen over Hotel Kjolen

• Huishoudelijke apparatuurTV