Sorteren

Reviews over Skarnes

goede doorgangscamping

Mieke
    9-8-2017

Een prima camping voor een paar dagen Oslo of als je van of naar de boot naar Denemarken moet. Fantastisch mooi sanitair, privé-badkamers met toilet. Erg schoon ook.(douchen 20 NOK voor 5 min.) Alleen het geluid van de weg langs de camping vond ik wel storend.

mooie overnachtings plek

Maria
    28-8-2013

Als je met de dagboot 's avonds in Oslo aankomt, is dit een prima overnachtingsplek opeen uurtje rijden. De hutten waren superschoon, net als het sanitair. Wij hadden één van de kleinste hutjes (laat geregeld op internet), maar dit was prima in orde. Goede bedden! Wij hebben het autoverkeer over de weg nauwelijks gehoord en op de Glomma waren geen boten! Ook geen muggen op de camping!

Mooie camping aan rivier Gomma

annemie_van_eulem
    18-8-2012

Overnachtingen in hytter; super goed (schoon), inclusief tv en stromend water. Sanitair is helemaal top, goed restaurant (10% korting), eigenaar is erg vriendelijk, personeel is ietwat onervaren. Aan de balie heb ik notabene een Zweed naar een nabij gelegen camping doorverwezen omdat Sanngrund vol zat. Kreeg als dank hiervoor gratis internet. Verder geen last van de drukke weg en bij een river heb je altijd een beetje last van muggen.

mooie camping voor enkele nachten

jansen
    2-8-2012

Prima camping om op doorreis enkele nachten te verblijven.

Vriendelijke en behulpzame eigenaar/personeel.

Ligging tussen rivier en weg maar geen hinder van verkeer(geluid).

Sanitaire voorzieningen uitstekend.

's avonds wat muggen maar met een goede spray o.i.d. weinig last hiervan.

Skarnes scoort een 7 uit 10, op basis van 1 reviews