Chalet Sjusjoen

Meer chaletinfo

1 review over Chalet Sjusjoen

• 2017
      9S. Moes20-02-2017

Wij vieren al 35 jaar kerst in Sjusjoen.

Rustig bergplaatsje in de bergen bij Lillehammer met in de winter mogelijkheid tot zowel langlauf direct vanaf de voordeur, alsook skiën op de helling in de buurt of in het Olympische Hafjell. Heerlijk voor jong en oud. Begonnen met zijn tweetjes, gaan we nu inmiddels met kinderen en kleinkinderen. Ook in de zomer een geweldige plek die uitnodigt tot wandelen, paardrijden, kanovaren of mountainbike. Wij logeren er in een van de chalets die behoren bij het hotel Rustad, allemaal vrijstaand. Eigenlijk dom om op deze manier onder de aandacht te brengen want wij komen er juist zo graag vanwege de rust.

Met jonge kinderen

0 tips over Chalet Sjusjoen