Reviews over Sjusjoen

Wij vieren al 35 jaar kerst in Sjusjoen.

S. Moes,
    20-2-2017

Rustig bergplaatsje in de bergen bij Lillehammer met in de winter mogelijkheid tot zowel langlauf direct vanaf de voordeur, alsook skiën op de helling in de buurt of in het Olympische Hafjell. Heerlijk voor jong en oud. Begonnen met zijn tweetjes, gaan we nu inmiddels met kinderen en kleinkinderen.

Ook in de zomer een geweldige plek die uitnodigt tot wandelen, paardrijden, kanovaren of mountainbike. Wij logeren er in een van de chalets die behoren bij het hotel Rustad, allemaal vrijstaand. Eigenlijk dom om op deze manier onder de aandacht te brengen want wij komen er juist zo graag vanwege de rust.

Sjusjoen scoort een 9 uit 10, op basis van 2 reviews