Appartement Savalen

Met oudere kinderen

Prima wandelgebied

Nienke
5-9-2012

Wij hadden een appartement met twee verdiepingen. Het woongedeelte is wat aan de krappe kant, slaap- en doucheruimte zijn prima. Het uitzicht is niet geweldig, want je kijkt direct naar de overkant van de 'straat' waar ook weer appartementen liggen. Vanuit het appartement kun je direct prima wandelingen maken en het is ook een goede uitvalsbasis voor uitstapjes naar de Dovrefjell en Rondane. Voor kinderen is er (vooral in augustus) niet veel te doen behalve het zwembad in het hotel.

Leuk familiecomplex!

Patricia
9-5-2012

Wij waren hier met 4 volwassen en 2 kleine kinderen en iedereen heeft zich prima vermaakt. Huisjes zijn wat gedateerd. Ze zijn aan een opknapbeurt toe, maar eigenlijk ben je toch de hele dag buiten dus veel last heb je er niet van. Het park ligt rustig. Personeel supervriendelijk, goed eten. Iedere avond animatie voor de kids en ook daarna nog voor de volwassenen. De zwembaden zijn prima. Er is een speeltuintje en een voetbalkooi. Kortom, genoeg te doen. Voor een familievakantie is dit een ontzettend goed park.

prachtig

marianne
28-8-2011

apartement is mooi alleen is alles voor 4 pers 4 kopjes 4 glazen en 3pannen en 1 deksel.De tafel om te eten is erg klein.

De natuur is schiteren veel wandel en vis mogelijk heden vooral hoog op de berg.

Eerst over de zomerwei tussen de koeien door en dan veder naar het vismeer.

En waar heb je de kerstman als buurman??

leuk appartment in mooie omgeving

Ina
17-8-2011

Hadden een prima appartement welke geschikt was voor 8-9 personen, 2 badkamers. Waren met 4 personen, dus ruimte genoeg. Zag er allemaal goed verzorgd uit. Bij mooi weer kun je zwemmen in het meer, bij slecht weer in het hotel. Leuke wandelmogelijkheden in de omgeving. Enige nadeel was dat je voor boodschappen een eindje moet rijden, ca 20. minuten. Zeker een aanrader voor mensen die van actieve vakanties houden.

Zeer mooi huisje.

Sels
25-8-2010

Het appartement was nog heel nieuw en proper. Het was alleen een beetje klein. Ons appartement was voor 8 tot 9 personen. We konden er allemaal gemakkelijk slapen, er waren ook 2 badkamers (waar het water onder de douche uitliep), maar om te koken was het minder geschikt. Je had van alles exact 8 stuks (waar die negende persoon mee moest eten en waarop hij moest gaan zitten ??? - we waren gelukkig maar met 8). We moesten het stellen met 2 kleine kookpotjes en 1 grotere. Ook de tafel was veel te klein. Eigenlijk was dit appartement ideaal als je hier slechts je ontbijt nam, en voor de rest in het hotel ging eten. Er was ook geen winkel in de buurt (daar moest je een half uurtje voor rijden).

top appartement/huis in mooie omgeving

Fam. Schoolkate
3-3-2010

Aan het einde van een doodlopende weg ligt het Hotel met wellness en appartementen. Pure verwennerij ! Zeer luxe appartementen en wellness bij het hotel voor half geld. In het zwembad kijk je uit over het meer. Mooie wandelingen te maken, te vissen, paardrijden of te skeeleren op de skeelerbaan ! Gewoon doen ! Wij waren daar met 2 volwassenen en 3 kinderen,

helemaal geweldig

barel
1-12-2009

de omgeving is prachtig kunt er van alles doen kerstmannen huis is super vlak bij skipiste en ijsbaan eten alles is er goed

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Savalen in Savalen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Savalen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.