Vakantiehuis Finnskogen

VakantiehuisKleine hotelsWeer vandaag8°-2°

We hebben een aantal aanbieders voor Finnskogen voor je op een rij gezet:

2 reviews over Vakantiehuis Finnskogen in het Nederlands

Met jonge kinderen

Finnskogen, 15 km van Kirkenaer. Geweldig!

schmeitz_bianca
14-1-2014

"Toeristencentrum Finnskogen" , 15 km van Kirkenaer.

Een camping met enkele huisjes gelegen aan het meer van Skasenden. Prachtige natuur en een onnoemelijk groot natuurgebied rondom. Getuige de sporen leven er veel wilde dierens als, elanden, beren, wolven, lynxen e.d, helaas zijn ze moeilijk "live" te spotten.

Eenvoudige huisjes maar functioneel. Een goed restaurant met een klein winkeltje erbij.

Geweldig vriendelijke eigenaar! In de winter gratis gebruik van schaatsen, ski's e.d.. In de zomer van surfplanken e.d.

In de winter worden er geweldige activiteiten georganiseerd zoals ijsvissen, arresledetocht, hondensledetocht en een sporenwandeling. Bij gebrek aan sneeuw en ijs wordt er goed geimproviseerd.

Top wintervakantie gehad

Prachtig koud en wit Noorwegen

petra
        16-1-2012

De huisjes zijn erg gedateerd maar dit mocht voor ons de pret niet drukken! Wat hebben wij een super leuke wintervakantie gehad hier! Het was koud (maar in het huisje lekker warm) en er was sneeuw. Via reisorganisatie een reis incl. excursies geboekt en dit was voor ons een geweldige ervaring. De omgeving was heel mooi, de mensen van de receptie erg vriendelijk.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Finnskogen in Kirkenaer, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Finnskogen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.