Camping Elverum

3 reviews over Camping Elverum in het Nederlands

Mooie eenvoudige camping

Marjon
4-8-2016

Zeer vriendelijke en behulpzame ontvangst, ook toen wij bij vertrek problemen met de auto hadden, werden wij goed geholpen. Zeer mooi gelegen aan een bocht van de rivier, met wat kleine (schier)eilandjes en een stroomversnelling erg mooi. Een beperkt aantal plekken heeft uitzicht op de rivier. Verder groot open veld waar je royaal kunt staan. Trekkershutten en wat vaste staanplaatsen. Goed verzorgd sanitair. 2 km van centrum Elverum. Goede mogelijkheid om hond uit te laten.

Geweldige plek, volgende keer zeker weer!

Peter
21-7-2013

Vriendelijk receptie- personeel welke tot het uiterste willen gaan om het de vakantieganger naar de zin te maken. Rustige camping met vooral erg hygiënisch sanitaire voorzieningen, gelegen aan een mooie rustige rivier net buiten het stadje.

goed en schoon geheel

W Vledder
30-9-2010

Wij hebben in een cabin overnacht met alle gemakken ,ook de beheerder was zeer meelevend en graag bereid om de mooie omgeving aan te prijzen. En ja hij had gelijk één etmaal is te kort maar ja wij moesten verder richting noordkaap

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Elverum in Elverum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Elverum zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.