Atnbrua

Reviews over Atnbrua

Een heerlijke getaway!

nicolet schillemans,
    1-3-2012

Fjelltun is een logeeradres in het prachtig Rondane Nationaal Park. Het is heerlijk rustig. Zowel in de zomer als de winter en alles er tussen is er genoeg te doen, zoals wandelen, fietsen, kanoen, (ijs)vissen, langlaufen, hondesleetocht en veel meer. De Nederlandse eigenaressen hebben genoeg tips die je enkele dagen tot misschien wel weken bezig kunnen houden. Het pensjonat is zeer schoon, heeft 6 kamers met een fonteintje en je kunt gebruik maken van een grote keuken die volledig is uitgerust, een grote eetzaal, een zitkamer met tv en open haard en een zitje met een houtkachel. Ook is er een hytte (blokhut) voor 6 personen met alle voorzieningen (bv keuken,badkamer, zitkamer met houtkachel en tv)

Ik de omgeving (loopafstand) zit een goed uitgeruste supermarkt. Het meer is tevens op loopafstand. Al met al is Fjelltun een heerlijke basis voor het ontdekken van de omgeving.

Gereisd met partner in februari 2012