Camping Gjelten Bru

Met jonge kinderen

Rustige viscamping

agnesvanwaardhuizen_1
12-10-2015

De enige rustcamping in de buurt.

Er is een school op de heuvel achter de camping met een fantastische speeltuin voor kinderen. De school is dicht in de zomer, je kunt er gewoon spelen.

Verder kun je er dammetjes bouwen in de rivier.

Er is verder niets te doen, dus lekker rustig ;)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Gjelten Bru in Alvdal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Gjelten Bru zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.