• Type accommodatie

Loopafstand
  • Type hotel

Sorteren

Reviews over accommodaties in Finmark

In plaats van een trekkerstent een super woning!

Cindy
    21-8-2016

Groot, schoon, nieuw, perfect. Alleen jammer dat er ook werklui slapen en je met vrachtwagens voor de deur zit. Tevens stonk er een slaapkamer heel erg naar mannenzweet. Dit is denk ik beter elders te laten overnachten dan tussen de vakantiegangers. Wij konden gelukkig in de woonkamer slapen. Schitterende plek ook voor meerdere dagen.

je kunt hier niet warm eten

Corrie Lemmens
    4-12-2014

Het hotel is prima en ligt vlakbij Kathedraal Noorderlicht en in het centrum, het ontbijt is prima evenals de kamers met eigen badkamer maar voor het avondeten werden we verwezen naar een ander hotel waar niets op orde was en een gebrek aan organisatie

Mooi hotel

Jaap
    20-6-2014

Het hotel is mooi van binnen, kamer was schoon en compleet. Wij waren vroeg maar onze kamer was al beschikbaar. Internet was goed. Ontbijt was ook helemaal goed.

We hebben nog kunnen genieten van het naast het hotel gelegen Sampi museum. In een soort omgebouwde tent kon je eten. Wij hebben daar een specialiteit gegeten. Elandvlees op een speciale manier klaargemaakt, heerlijk het leek een beetje op ons draadjesvlees. Ook apart hoe je moest zitten niet aan een tafel maar rond een haardvuur.