Reviews over accommodaties in Finmark

leuk om te zien

Jeanette en wim,
    17-8-2017

Mooie gravures in de sneeuw kamers gemaakt.

ook leuk zijn de slede honden vlakbij .

wel vrij prijzig allemaal

Mooie cabin, met riant uitzicht op het meer

Bert,
    2-7-2017

Mooie upgrade ontvangen, aardige eigenares en lekkere pizza gegeten

Leuke camping

Jan,
    27-8-2016

Wij hebben een plekje aan de rivier uitgezocht, dit ook vanwege de satellietontvangst. Vanwege de regen was de camping wat sompig, maar de dag erop viel het mee. Het sanitair was netjes onderhouden . In de avond kwamen er twee auto's met jongeren bij ons in de buurt staan, maar omdat zij aardig rumoerig waren, zijn ze door de camping-eigenaar weer van de camping gestuurd.

Vanuit de camping is het niet ver naar winkelcentra, benzinestations, restaurants en de bijzondere kathedraal van Alta.

Met geluk een prachtige kampeerplek

Jan,
    27-8-2016

Dit was onze laatste stop voor de Noordkaap. Als je komt aanrijden is het al moeilijk een auto met caravan te parkeren en naar de receptie te gaan. De parkeerplaats is overladen met bussen.

Bij het kiezen van een plek ga dan niet achter het hotel, maar aan de overkant van de straat. Mooi uitzicht, leuke plekken en veel minder last van de bustoeristen! Sanitair is erg simpel en eenvoudig en niet al te proper, maar ja, veel keuze is er niet!

Vanuit hier zijn we naar de Noordkaap gereisd, hebben we de toeristische route naar Havoysund gereden. Heel erg mooi allemaal, maar pas op voor overstekende rendieren!!

midden in Honningsvag

Ton,
    17-11-2015

acceptabel hotel. eten en drinken is goed georganiseerd. kleine lift waardoor het wachten met een groep een tijd in beslag neemt.

Voornamelijk groepen in dit hotel. kamers zijn ruim van opzet, badkamer is sober ingericht.