Reviews over Skarsvåg

geweldig

R.Korver,
    16-10-2017

Een fantastische camping hoog in net noorden. Rendieren lopen over de camping en rond de caravan. Vanuit de caravan een fantastisch uitzicht over het meer en de nabij gelegen bergen op 14 km afstand van de Nordkapp.

Geweldige omgeving en een perfecte plek om het hoge noorden te bezichtigen. Vriendelijke mensen en redelijke sanitaire voorzieningen.

Prima camping

Annelore,
    5-9-2017

Wij zaten in een chalet, welke prima is voor enkele dagen. De chalet is wat gedateerd, maar verder wel schoon. Er is gratis WIFI aanwezig. En in het gebouw bij de receptie is tegen betaling een ontbijtbuffet en s'avonds kun je er ook wat eten. Toen we aankwamen liepen er rendieren op de camping. De ligging van de camping is uitstekend. Via een korte wandeling naar Kirkeporten (+/- 15 min) heb je een fantastisch uitzicht. En een mooi zicht op de bijzondere rotsformatie. Neem een verrekijker mee en speur over het water. Wij hebben enkele bruinvissen gezien. De camping ligt op ongeveer 20 min rijden van de Noordkaap af. Wij hebben vanuit het vissersdorpje Gjesvær een boottocht gedaan. Een zeer leuke belevenis!

Noordelijkste camping ter wereld

EJB,
    13-8-2017

Op zich eenvoudige camping, maar schoon. Nabij vissersdorp. Plaatsen voor tenten en caravans/campers. Op 15 min van de Noordkaap. Mogelijkheden om te ontbijten en dineren. Zalm en rendier, ook pizza.

Heerlijk

majo,
    1-9-2015

Mooie locatie, centraal voor een aantal uitstapjes. Mooie hut. Kirkeporten wandeling vanaf de camping te lopen. Erg mooi stukje natuur.

Uiteraard bezoek aan de Noordkaap een must. Ook aan te raden om een vogelsafari te doen of even lekker te slenteren in Honnigsvag. Bezoek daar ook eens de ijsbar.

Het enige wat jammer was is dat de wifi geen bereik had in de hut. Wel gratis maar dan even naar de relaxruimte naast de receptie.

de meest noordelijkste camping van noorwegen

anja,
    12-9-2013

Camping ligt zo'n 14 km van de Noordkaap af, leuke kleine hutjes. Gratis wifi en douche! rendieren lopen hier op de camping los rond, een prachtige belevenis is dit, de kinderen hebben zich hier prima vermaakt. Een wandeltocht naar het gat in de rots (kirkeporten) is ook erg leuk om vanaf de camping te doen. Je kon eten koken in een centrale keuken en daar ook eten, daar was de ontvangst voor internet het best. In het huisje heb je ook 2 kookpitten dus je kan zelf kiezen waar je je eten kookt.

Skarsvåg scoort een 7,2 uit 10, op basis van 5 reviews