vakanties Finmark

Reviews over accommodaties in Finmark

geweldig

R.Korver,
    16-10-2017

Een fantastische camping hoog in net noorden. Rendieren lopen over de camping en rond de caravan. Vanuit de caravan een fantastisch uitzicht over het meer en de nabij gelegen bergen op 14 km afstand van de Nordkapp.

Geweldige omgeving en een perfecte plek om het hoge noorden te bezichtigen. Vriendelijke mensen en redelijke sanitaire voorzieningen.

Prima camping

Annelore,
    5-9-2017

Wij zaten in een chalet, welke prima is voor enkele dagen. De chalet is wat gedateerd, maar verder wel schoon. Er is gratis WIFI aanwezig. En in het gebouw bij de receptie is tegen betaling een ontbijtbuffet en s'avonds kun je er ook wat eten. Toen we aankwamen liepen er rendieren op de camping. De ligging van de camping is uitstekend. Via een korte wandeling naar Kirkeporten (+/- 15 min) heb je een fantastisch uitzicht. En een mooi zicht op de bijzondere rotsformatie. Neem een verrekijker mee en speur over het water. Wij hebben enkele bruinvissen gezien. De camping ligt op ongeveer 20 min rijden van de Noordkaap af. Wij hebben vanuit het vissersdorpje Gjesvær een boottocht gedaan. Een zeer leuke belevenis!

leuk om te zien

Jeanette en wim,
    17-8-2017

Mooie gravures in de sneeuw kamers gemaakt.

ook leuk zijn de slede honden vlakbij .

wel vrij prijzig allemaal

Noordelijkste camping ter wereld

EJB,
    13-8-2017

Op zich eenvoudige camping, maar schoon. Nabij vissersdorp. Plaatsen voor tenten en caravans/campers. Op 15 min van de Noordkaap. Mogelijkheden om te ontbijten en dineren. Zalm en rendier, ook pizza.

Mooie cabin, met riant uitzicht op het meer

Bert,
    2-7-2017

Mooie upgrade ontvangen, aardige eigenares en lekkere pizza gegeten