Hotel Scandic Kirkenes

Hotel Scandic Kirkenes
8,2

5 reviews over Hotel Scandic Kirkenes in het Nederlands

Hotel waar je goed kan logeren

Wil
15-6-2012

Zeer vriendelijk personeel. Alles heel netjes.

We werden netjes geholpen om stoelen voor het vliegtuig te reserveren.

Een en al vriendelijkheid.

Top hotel

Goed hotel

S
20-8-2011

Plus:

- Centrale ligging

- Grote, moderne en schone kamer

- Lekker ontbijt

- Heerlijk zwembadje

Geen minpunten tijdens ons verblijf.

aangenaam hotel

Viviane
14-8-2011

In centrum Kirkenes, ideaal gelegen om Hurtigruten terminal aan te doen, vriendelijke personeel uitstekend onbijtbuffet en avondbuffet, mooie stille ruime kamers

aangenaam hotel

fi
6-8-2011

Ligging in het centrum, mooi groot hotel, onthaal vriendelijk, bediening uitstekend en tof, mooie kamers uitstekend buffet zowel 's morgens als 's avonds. gratis internet ligt dichtbij terminal Hurtigruten

Prima hotel, vriendelijke mensen

Ria Sleutelberg
30-11-2009

Arctic Hotel in Kirkenes is bepaald aan te raden. Bij binnenkomst werden we zeer vriendelijk ontvangen en konden gelijk naar onze kamers. Het was nog niet eens 12 uur, dus dat was een meevaller. Lekker eten en een fantastisch ontbijtbuffet. Prima badkamer, uitstekende verwarming. Niets op aan te merken.

We hebben een aantal aanbieders voor Scandic Kirkenes voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Scandic Kirkenes in Kirkenes, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Scandic Kirkenes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Scandic Kirkenes scoort een 8.2 uit 10 op basis van 5 reviews.