Reviews over Kautokeino

Heerlijk luxe hotel

heppie,
    3-8-2015

Fantastisch hotel in een rustig omgeving. Wij waren op doorreis 1 nacht geslapen hier.

Prachtige kamer mooi uitzicht super ontbijt gratis koffie voor de gasten

Gratis snel wifi

Heerlijk gegeten in het restaurant

Vriendelijk personeel

Vanaf dit hotel kun is de Nordkapp te doen

Huisjes rond een grasveld als camping

Spaan46,
    16-2-2012

Een camping nog voor Kautekeino. Het is een grasveld, met daarom huisjes in diverse soorten en maten en op het grasveld een aantal electrapalen. Het sanitair was een beetje oud, zo te zien en was gescheiden in dames en heren. Er waren een paar wasbakken en douches. Water was wel warm. Ontvangst was komisch, aangezien de dame diverse talen door elkaar heen gooide maar was wel heel vriendelijk en goedlachs. We moesten wel cash betalen want het apparaat voor creditcards was stuk. De kas bleek later een jampotje te zijn, dus erg oude stijl.

gewoon goed

jan,
    25-1-2009

camping is gelegen in lapland. hebben er een keer gestaan op doortocht naar de noordkaap het terein is netjes sanitair is oud er staan ook trekkershutjes en er is een winkel bij.

Kautokeino scoort een 8 uit 10, op basis van 1 reviews