Hotel Engholm Husky

HotelWeer vandaag19°6°
Hotel Engholm Husky
9,5

We hebben een aantal aanbieders voor Engholm Husky voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Engholm Husky in het Nederlands

Verblijf dat je levenslang bij blijft

Tom van Dessel
2-11-2016

Schitterende sledetochten met de liefste honden door de ongerepte ijskoude en ongeziene witte natuur en landschappen.De verblijshutten zijn voorzien van handgemaakte meubels en accesoires.Sven, Christel en de hele crew geven je een tweede thuisgevoel.

Sven Engholm verhuurt zelf ontworpen en vervaardigde blokhutten op zijn husky farm. De blokhutten (wij hadden de 'Danska Cabin') zijn ruim van opzet en voorzien van de nodige voorzieningen. Draadloos internet is aanwezig. Je moet wel van dieren houden, want Sven heeft huiden van alle diersoorten aan de muren hangen. De husky farm is een geweldige belevenis voor kinderen. Sven traint en fokt sledehonden voor de wedstrijdsport.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Engholm Husky in Karasjok, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Engholm Husky zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Engholm Husky scoort een 9.5 uit 10 op basis van 2 reviews.