Camping Nordkapp

12 reviews over Camping Nordkapp in het Nederlands

Huisje was fantastisch

Cindy
21-8-2016

Ruim en schoon, veel licht en veel te doen. Wifi slecht. Een lekker buiten terras waar je veel ruimte om je heen hebt. Een gemoedelijke camping waar het af en aan loopt. Genoten voor 2 nachtjes.

Relax

Erwin
31-12-2015

Eenvoudig huisje gehuurd zonder sanitair. Goed betaalbaar. Net huisje met verder alle basis dingen beschikbaar. 2 stapelbedden, tafeltje en stoelen. Prima en schoon.

toitletgebouw een stukje verderop, net eenvoudig maar schoon sanitair.

2 nachten doorgebracht in een hutje

Imke
19-8-2013

We hebben 2 prima overnachtingen gehad in een hutje op camping Nordkapp. Het is niet zo ver rijden naar de Noordkaap toen en het is zeker een aanrader om het laatste vissersdorpje te bekijken.

De hut is netjes al is ie wel wat klein voor 3 personen.

Er is stromend water en het sanitair is netjes. De WIFI is gratis en voor douchen moet je betalen.

Zorg wel dat je in Honingsvag boodschappen doet voor je ontbijt!

Goede camping

Conny
24-2-2012

Goede camping voor een aan de Noordkaap.

camping voor bezoek Noordkaap

Aad
19-9-2011

Na drie weken zon hadden we hier slecht weer. Maar een Kamer gehuurt op deze camping. Stelde niet veel voor maar het was voldoende. Prijzen waren redelijk en naar de Noordkaap was het ook niet ver.

mooi gelegen bij de noordkaap

geuze
23-8-2011

rustige camping . vriendelijke eigenaar. gaf direct de tip om naar het plateau te gaan, ivm de weersverwachting.

prima hele kleine hutjes, we;l de raad om zelf voor borden/ pannen bestek te zorgen.

douches, toiletten heel schoon.

toppie

Vriendelijke camping

Nettie
20-10-2010

Op korte afstand van de Noordkaap. Aan een koud en helder meertje, tussen de bergen. De rendieren lopen te grazen op de camping!

Vriendelijke eigenaar, die (in het engels) veel weet te vertellen.

goede camping met schoon sanitair

Gwendolyn
11-8-2010

goede kampeerhutten. Gelegen aan de weg naar de Noordkaap ( ligt op 25 km). Vriendelijke ontvangst. Schoon sanitair.

Prima camping, vriendelijke ontvangst

Fam. vd Lee
18-8-2009

Wij hebben 2 nachten op deze camping een hut gehuurd. Keurig sanitair, hutten ook prima, alleen we misten wat opberg mogelijkheden. Behulpzaam personeel. Een goede camping in het ruige Noord Noorwegen. Met voor de echte kampeerders een ruime keuken en zelfs draadloos internet.

2008

heel fijn camping

Linda Donkel
23-11-2008

het ligging was fijn en er was een nederlands sprekende medewerker, iedereen was heel vriendelijk en de hutten schoon.

We hebben een aantal aanbieders voor Nordkapp voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Nordkapp in Honningsvåg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Nordkapp zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.