Noordkaap / Nordkapp

9Fenomenaal

95.4km van centrum

• 9Nettie Kuijer01-03-2020

We hebben het (Noorder)licht gezien!

Wat een geweldig schip! We verdwalen niet meer aan boord en hebben ons ritme gevonden: opstaan. Ontbijt op de vierde (van vreten) loungen op dek zeven, soms een filmpje op vier, loungen en cappuccino op zeven, lunchen op vier, even naar de hut op vijf, eventueel omkleden en passagieren aan wal, loungen en sapje op zeven, soms de hottub op zes maar eerst omkleden op vijf, loungen op zeven, dineren op vier

Gereisd met partner in februari 2020

• 9Eri15-04-2019

Geweldig

Het is heel fijn om deze cruise te maken en dan boeken via touroperator. Zij organiseren ook de excursies en dat vonden wij heel fijn , dan ga je met een gids van touroperator heel leuk en relaxt . De Noorse Fjorden is bijna niet zelf te bezoeken omdat er bijna geen openbaar vervoer is aan de kade en ook weinig taxi,s.

• 10Wim28-04-2018

Geweldige ervaring

Goed laten informeren ,boeken en gaan

Gereisd met partner in juli 2016

• 10Marian Bouthoorn10-04-2018

Overweldigende wondere wereld!

Wat een prachtig land is Noorwegen. Varen langs de kust, van Bergen naar Kirkeness, helemaal boven in Noorwegen bij de Russische grens. Je belandt in een andere wereld, want na de poolcirkel ligt er steeds meer sneeuw. De elanden lopen langs en over de weg. De zon gaat niet meer onder en de lucht kleurt prachtig oranje, ‘ s nachts om 12 uur sta je op het dek en de zon staa5 nog aan de horizon. Een geweldige ervaring. Een prachtige herinnering.

Gereisd met partner in juni 2017

• 8tony vd pruik reinderman02-03-2018

prachtig

prachtig e reis vriendelijke mensen rendieren oslo heb je een park met beeldende kunst

Gereisd met vrienden in augustus 2017

• 10Ineke28-02-2018

Fantastisch!!

Dat het een reis is om nooit te vergeten ..prachtig land en de middernacht zon is onwerkelijk

Gereisd met partner in juni 2017

• 8Riet Slots27-02-2018

Fantastisch en indrukwekkend!

Het landschap, de natuur prachtig, ik miste de gezelligheid van een terras, maar ik had deze ervaring niet willen missen!

• 8Leny07-02-2018

T was n prachtige rondreis

Gereisd met vrienden in augustus 2016

• 10Bert27-01-2018

Fantastische, onvergetelijke reis

Prachtige reis, prima chauffeur die tegelijkertijd een uitstekende reisleider is. Veel verrassende programma- onderdelen. Ook uitstekende hotels met als hoogtepunt de ferry naar Finland. Een absolute aanrader

• 10Ton17-11-2015

the place to be!!!

Dit moet je ooit mee gemaakt en gezien hebben. Dit maakt een overweldigende indruk zeker als het weer open is.

Gereisd met vrienden in juli 2015

10 van de 23 reviews gezien