Weer vandaag
6,7

2 reviews over Camping Hammerfest Turistsenter AS in het Nederlands

Vreemde pelk voor een camping maar wel mooi

Spaan46
22-2-2012

Camping ligt achter een oud niet meer gebruikt tankstation, waarin wel de receptie van de camping gevestigd is. Je rijdt gewoon langs het tankstation naar een van de asfalt plateaus en zet je caravan of camper daar neer. De toiletten en docuhes zijn open, maar de kleur oranje is hier wel erg ver doorgevoerd. Het is allemaal wat oud maar toch redelijk schoon. Sommige electrapalen zijn open en andere zijn op slot totdat de receptie opengaat.

Gereisd Met partner in Sun Jun 12 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fantastische lokatie

Annikawilhelmina
26-2-2010

Fantastische lokatie, mooi en niet duur, sanitair ook in orde, komen hier zeker nog een keer terug

Gereisd Met partner in januari 2010

Nog geen informatie beschikbaar over Camping Hammerfest Turistsenter AS

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Hammerfest Turistsenter AS in Hammerfest, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Hammerfest Turistsenter AS zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.