Reviews over Hammerfest

mooi uitzicht

jackiedenO,
    11-11-2013

Wij zijn in dit hotel tijdens de kerst tijd geweest (vanwege werk).

Het is een mooi hotel met nette kamers en we hadden 2 tv´s op de kamer.

Voor de rest was het hotel zo goed als leeg,hier door kreeg je bij het ontbijt bv. de kaasjes van de dag ervoor die niet op waren gegaan.

Voor de rest mooi uitzicht vanuit de kamer over zee en Ja, het is er in die tijd van het jaar erg donker maar dat weten we.

Vreemde pelk voor een camping maar wel mooi

Spaan46,
    22-2-2012

Camping ligt achter een oud niet meer gebruikt tankstation, waarin wel de receptie van de camping gevestigd is. Je rijdt gewoon langs het tankstation naar een van de asfalt plateaus en zet je caravan of camper daar neer. De toiletten en docuhes zijn open, maar de kleur oranje is hier wel erg ver doorgevoerd. Het is allemaal wat oud maar toch redelijk schoon. Sommige electrapalen zijn open en andere zijn op slot totdat de receptie opengaat.

mooi schoon hotel

Roel,
    27-12-2010

mensen zijn heel erg vriendelijk, en buhulpzaam.prima schoon hotel.

Fantastische lokatie

Annikawilhelmina,
    26-2-2010

Fantastische lokatie, mooi en niet duur, sanitair ook in orde, komen hier zeker nog een keer terug

Prettig hotel, goede verzorging

Yves Vermeulen,
    10-8-2008

Aardig gelegen hotel in het havenbuurtje. Fleurige omgeving. Hotel oogt heel luxe. Kamers goed, maar wel bescheiden in omvang. Ontbijtbuffet uitgebreid. Restaurant is prima. Niet goedkoop, maar ziet er goed uit, het eten is beslist lekker (wij aten alle soorten vis), er worden broodjes bij gedaan etc. Bediening overal prima. Je komt er niet zo gauw (onderdeel van rondreis) maar je kunt er goed verblijven.

Hammerfest scoort een 7,8 uit 10, op basis van 5 reviews