Camping Alta Strand

Camping Alta Strand
6,9

10 reviews over Camping Alta Strand in het Nederlands

Prima, stabiel internet. Vriendelijk personeel. Alles ziet er nieuw en verzorgd uit.

Groot, schoon, nieuw, perfect. Alleen jammer dat er ook werklui slapen en je met vrachtwagens voor de deur zit. Tevens stonk er een slaapkamer heel erg naar mannenzweet. Dit is denk ik beter elders te laten overnachten dan tussen de vakantiegangers. Wij konden gelukkig in de woonkamer slapen. Schitterende plek ook voor meerdere dagen.

kan niet slechter

Miedema
19-6-2014

Ben het hele maal eens met de mevr, die een 4 gaf voor ons was het nog erger ook nog een vies bed, geen pannen ,om te koken, echt slecht.

Inder daad de beheerder vertelde niets en goed dag kon er nieteens af.

We hebben een aantal aanbieders voor Alta Strand voor je op een rij gezet:

Een erg leuke cabin hadden wij, niet al te groot maar met een aparte slaapkamer met een stapelbed. We hadden ook een snelle wifiverbinding (gratis) wat de kinderen helemaal geweldig vonden. Een prachtige omgeving. Je moest je water inderdaad halen bij een centrale kookplek.

1 overnachting in een hut

Imke
      19-8-2013

Wij hadden tijdens onze rondreis een nette hut met een aparte slaapkamer. Alles zag er netjes uit al deed het wel wat propperig aan doordat alles dicht op elkaar stond in de hut. Sommige hutjes hebben geen buitenstoelen maar wij hadden die gelukkig was. Er is geen stromend water in de hut en koken moet je dan op 1 pitje. Het sanitair is verouderd en de douchekop viel tijdens het douchen uit elkaar.

Een keer is voor ons genoeg!

Astrid
      6-8-2012

Een allerkleinste hutje tijdens onze reis ( Hakon / britscan) wanneer we gingen opstaan moesten we de tafel verschuiven. De breedte van de hut is die van de lengte van het bed. ( 2 m) Er staat een koelkast / tafel met twee stoelen ( harde stoelen) in. Een waterkoker is verder de enige toevoeging.

De matrassen zijn erg matig.

De ontvangst bij de receptie was niet zo vriendelijk, het kopje koffie die we 's avonds bestelden in de algemene ruimte werd nors afgerekend. ( een groet of vriendelijkheid hebben wij niet op deze camping gezien)

De algemene kookruimte, toiletten en douche waren keurig schoon en heel.

Mooie camping tussen de huisjes

Spaan46
      27-2-2012

DE laatste camping van een rij van drie campings achter elkaaraan de rivier. Om naar Alta zelf te gaan moet je met de auto. Alta is gebouwd op een vrij grote oppervlakte en is een moderne plaats, zonder oud stadshart. Het sanitair op de camping was zeer netjes en modern met vloerverwarming in de douches. De huisjes staan rond een grasveld, waar in het midden een barbecue plewk is gecreerd, wat nogal wat aantrekkingskracht heeft op jongelui. De electrpalen staan verspreid over het veld. Er zijn ook wasmachines en een een droger aanwezig.

Van de drie op rij is deze camping Top

Herman & Anky
      9-10-2011

5 dagen gestaan zomer 2011 Nette vlakke plekke voor campers, caravans maar zeker ook tenten. Aardige eigenaar en dito klusjes man. Rustig en echt op 50 meter van de rivier. Ze ligt naast 2 andere mindere campings, deze even 100 m doorrijden. Er is genoeg ruimte voor kinderen en de camping heeft 5 of 6 dreiwielfietsjes waar ze de hele camping mee kunnen rond rasen, echt fun. Het weer 21 tot 25 graden en tot 24.00 en na 03,00 is het licht en klaar helder weer .

Leuke camping

Cor en Wil
      24-7-2011

Voor Noord-Noorwegen mooie vlakke plekken voor caravan of camper, 's ochtends verse broodjes. Vriendelijke ontvangst en gratis redelijk wifi internet.

mooie camping

Gwendolyn
      11-8-2010

camping gelegen aan een rivier die je vanaf de camping niet kunt bereiken. Veel speelmogelijkheden voor de kinderen. Hutten zeer ruim. Schoon sanitair. Vriendelijke ontvangst.

We hebben een aantal aanbieders voor Alta Strand voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Alta Strand in Alta, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Alta Strand zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Alta Strand scoort een 6.87 uit 10 op basis van 11 reviews.