Reviews over Alta

Leuke camping

Jan,
    27-8-2016

Wij hebben een plekje aan de rivier uitgezocht, dit ook vanwege de satellietontvangst. Vanwege de regen was de camping wat sompig, maar de dag erop viel het mee. Het sanitair was netjes onderhouden . In de avond kwamen er twee auto's met jongeren bij ons in de buurt staan, maar omdat zij aardig rumoerig waren, zijn ze door de camping-eigenaar weer van de camping gestuurd.

Vanuit de camping is het niet ver naar winkelcentra, benzinestations, restaurants en de bijzondere kathedraal van Alta.

In plaats van een trekkerstent een super woning!

Cindy,
    21-8-2016

Groot, schoon, nieuw, perfect. Alleen jammer dat er ook werklui slapen en je met vrachtwagens voor de deur zit. Tevens stonk er een slaapkamer heel erg naar mannenzweet. Dit is denk ik beter elders te laten overnachten dan tussen de vakantiegangers. Wij konden gelukkig in de woonkamer slapen. Schitterende plek ook voor meerdere dagen.

Mooie kamer, verder niet echt fantastisch

J. A. ,
    27-7-2015

Parkeren kan betaald in de parkeergarage of gratis van 17.00-10.00 op naastgelegen parkeerplaats van de KIWI. Het inchecken duurde ontzettend lang. En waarom?? Geen idee. Was bij andere klanten ook het geval. De kamers was erg mooi ingericht en schoon. Een topper. Wij hadden diner bijgeboekt. We kregen een voucher en mochten voor 205 NOK pp (€19,-) gaan eten bij het inpandige pizzarestaurant. Mag je blij zijn dat je een pizza lust. Vervolgens waren de pizza's zo duur, dat we moesten bijbetalen om een fatsoenlijke maaltijd te krijgen. Dat vonden we echt een minpunt. Tegenover het hotel zit een restaurant waar je voor minder een stevigere maaltijd kon kopen. Het ontbijt (in dat pizzarestaurant ;) ) was overigens wel heel goed verzorgd. De Wifi verbinding was slecht. Er was een koffieapparaat, maar de melk en de koffiepadjes waren op!

je kunt hier niet warm eten

Corrie Lemmens,
    4-12-2014

Het hotel is prima en ligt vlakbij Kathedraal Noorderlicht en in het centrum, het ontbijt is prima evenals de kamers met eigen badkamer maar voor het avondeten werden we verwezen naar een ander hotel waar niets op orde was en een gebrek aan organisatie

een mooie camping voor doorreis naar de noordkaap

anja,
    11-9-2013

Een erg leuke cabin hadden wij, niet al te groot maar met een aparte slaapkamer met een stapelbed. We hadden ook een snelle wifiverbinding (gratis) wat de kinderen helemaal geweldig vonden. Een prachtige omgeving. Je moest je water inderdaad halen bij een centrale kookplek.

Alta scoort een 6,5 uit 10, op basis van 8 reviews