Finmark

Reviews over accommodaties in Finmark

geweldig

R.Korver,
    16-10-2017

Een fantastische camping hoog in net noorden. Rendieren lopen over de camping en rond de caravan. Vanuit de caravan een fantastisch uitzicht over het meer en de nabij gelegen bergen op 14 km afstand van de Nordkapp.

Geweldige omgeving en een perfecte plek om het hoge noorden te bezichtigen. Vriendelijke mensen en redelijke sanitaire voorzieningen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Prima camping

Annelore,
    5-9-2017

Wij zaten in een chalet, welke prima is voor enkele dagen. De chalet is wat gedateerd, maar verder wel schoon. Er is gratis WIFI aanwezig. En in het gebouw bij de receptie is tegen betaling een ontbijtbuffet en s'avonds kun je er ook wat eten. Toen we aankwamen liepen er rendieren op de camping. De ligging van de camping is uitstekend. Via een korte wandeling naar Kirkeporten (+/- 15 min) heb je een fantastisch uitzicht. En een mooi zicht op de bijzondere rotsformatie. Neem een verrekijker mee en speur over het water. Wij hebben enkele bruinvissen gezien. De camping ligt op ongeveer 20 min rijden van de Noordkaap af. Wij hebben vanuit het vissersdorpje Gjesvær een boottocht gedaan. Een zeer leuke belevenis!

Gereisd met partner in augustus 2017

Noordelijkste camping ter wereld

EJB,
    13-8-2017

Op zich eenvoudige camping, maar schoon. Nabij vissersdorp. Plaatsen voor tenten en caravans/campers. Op 15 min van de Noordkaap. Mogelijkheden om te ontbijten en dineren. Zalm en rendier, ook pizza.

Gereisd met partner in augustus 2017

Verblijf dat je levenslang bij blijft

Tom van Dessel,
    2-11-2016

Schitterende sledetochten met de liefste honden door de ongerepte ijskoude en ongeziene witte natuur en landschappen.De verblijshutten zijn voorzien van handgemaakte meubels en accesoires.Sven, Christel en de hele crew geven je een tweede thuisgevoel.

Gereisd met partner in maart 2016

In plaats van een trekkerstent een super woning!

Cindy,
    21-8-2016

Groot, schoon, nieuw, perfect. Alleen jammer dat er ook werklui slapen en je met vrachtwagens voor de deur zit. Tevens stonk er een slaapkamer heel erg naar mannenzweet. Dit is denk ik beter elders te laten overnachten dan tussen de vakantiegangers. Wij konden gelukkig in de woonkamer slapen. Schitterende plek ook voor meerdere dagen.

Gereisd met partner in juli 2016