Buskerud

Reviews over accommodaties in Buskerud

Ruim appartement in centrum

Jeroen,
    22-8-2014

Met twee personen hadden we een ruim appartement met leuk uitzicht op de rivier in het centrum van Hemsedal, ideale uitvalsbasis voor mooie bergwandelingen! Mooie omgeving, vooral de nabijgelegen waterval Rjukandefossen.

Gereisd met vrienden in juli 2014

Mooi nieuw appartement

d_elisa82,
    21-7-2012

We hebben hier één nacht geslapen op doorreis in de zomer, het was er dan ook erg rustig. Het is een vrij nieuw complex met mooie, nette appartementen. Voor het inchecken moet je naar het nabijgelegen hotel Ustedalen. We zaten in een twee-persoonsappartement, deze zat aan de achterkant. Het personeel in het hotel was vriendelijk en voor Noorse begrippen was de prijs wel oké. In het open keukentje hebben we zelf gekookt, dit is prima te doen, alleen vonden we de indeling met de kookplaat naast de wasbak en de veruitstekende magnetron wat onhandig. De badkamer was klein, maar netjes en een heerlijke douche.

Gereisd met partner in juli 2012

Modern gerenoveerd appartement.

Annemiek,
    20-9-2011

Modern appartement midden in het centrum van Hemsedal. Naast en tegenover het appartement bevinden zich 2 supermarkten, waarbij in de ene supermarkt (de Spar) een Nederlandse bakker is gevestigd. Het appartement is mooi gerenoveerd en van alle gemakken voorzien. Het enige nadeel vonden wij, dat er in beide slaapkamers stapelbedden staan. Ook boven het 2-persoonsbed, bevindt zich een enkel bed.

Gereisd met partner in september 2011

Centrale ligging in het dorp.

Ton,
    24-7-2011

Het appartement ligt centraal gelegen in het dorp. Diverse mogelijkheden qua supermarkten. Nederlandse bakker op 50 meter afstand. Het gebied biedt veel wandel mogelijkheden. Gastvrijheid. Gratis wi-fi (internet).

Gereisd met oudere kinderen in Thu Jul 21 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prima appartement in een wat troosteloze ambiance

Jeroen,
    30-12-2010

Moeizame aankomst. Veslehorn ligt aan de doorgaande weg, maar we zijn er 2 keer voorbijgereden omdat het slecht staat aangegeven. Vervolgens blijkt er niemand bij de appartementen aanwezig en is de instructie waar de sleutel kan worden opgehaald onduidelijk.

Eindelijk binnen treffen we een verrassend goed appartement aan. De woonkamer biedt een zee van ruimte en een open haard. De badkamer en de keuken zien er fris uit, het appartement maakt als geheel een zeer verzorgde indruk. In de keuken is een flinke koelkast, een vaatwasser en voldoende serviesgoed.

Buiten het skiseizoen ligt het appartementencomplex er wel wat troosteloos bij. We troffen er nauwelijks andere gasten aan, de eerste dagen zaten we er zelfs helemaal alleen.

Gereisd met vrienden in september 2010