Buskerud

We hebben een aantal aanbieders voor Buskerud voor je op een rij gezet:

vakanties Buskerud

We hebben een aantal aanbieders voor Buskerud voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Buskerud

Prachtige plek aan het fjord

Karen,
    21-8-2017

Je moet even door de vaste plekken heen kijken en de camping oprijden, naar beneden. Daar heb je een strandje en prachtige plekken direct aan het water. Mooi en geweldig uitzicht. Boten kijken, zwemmen en lekkere verse broodjes!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Middelgroot vrij gelegen appartementencomplex

Esther van der Kooi,
    7-2-2017

Rustig gelegen complex, ong. 6km buiten skigebied Hemsedal, in dorpje Ulsak. Wij hadden app. 70, op de eerste etage. Ruim opgezet. Interieur was keurig. Badkamer het mooist, lekkere douche, ruime wastafel en.... vloerverwarming, heerlijk!. Keuken prima, vaatwasser, oven, diepvries, 4 pitten, allerlei pannen en borden. Schuin tegenover is er een supermarkt, de Kiwi. Kun je prima boodschappen halen, is van 7-23u open. Alles is er wel duur, maar dat is overal in Noorwegen zo.

Gereisd met partner in januari 2017

Prima camping voor start of eind van de vakantie

Marjon,
    4-8-2016

De camping ligt landelijk, 1.5 uur van Oslo, en is net van eigenaar gewisseld. Het was voor hen zelf nog wat wennen en regelen, zo deed de Wifi het nog niet op de camping. Wel vriendelijk. Vooral beneden is het terrein vaak scheef, en ga je helemaal beneden staan, dan wordt het uitzicht benomen door de volgebouwde vaste staanplaatsen. Het sanitair ligt boven bij de receptie. Jammer dat aan de overkant van het meer een spoorlijn ligt waar ook goederentreinen passeren. Zwemsteiger en klein strandje. Sanitair wat rommelig ingedeeld maar wel schoon.

Gereisd met partner in Wed Jun 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Wij hadden een fantastische upgrade

Tina Schooneman,
    14-9-2015

Voor 2 nachten hadden wij als laatste camping een hut hier geboekt als uitvalsbasis naar Oslo. In plaats van een hut kregen wij een appartement met balkon en uitzicht over het Fjord richting Oslo. In het Fjord zag je de cruiseboten en ferry's voorbij varen. Prachtig. De hutten hadden dit uitzicht niet. De camping heeft een klein strandje, heel erg leuk en ziet er wel sfeervol uit. De hutten hadden niet zo'n mooie ligging als de appartementen en ook geen uitzicht. Sanitair zag er goed uit, maar geen gebruik van gemaakt omdat we (voor het eerst deze reis) een badkamer hadden. De camping is wel super vol, echt propvol. De camping had ook een winkeltje, maar nadat we voor een zakje dv groente 6 euro hadden betaald niet meer teruggekomen. Als uitvalsbasis naar Oslo super plek, krap een uur en dan sta je in het centrum.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

In de zomer is het erg rustig

Christa,
    28-8-2014

Wij zijn met touroperator geweest. Dit was het eerste huisje. Erg net huisjes met 3 slaapkamers waar 7 personen kunnen slapen. Keuken bevat een oven bv broodjes af te bakken. Sauna in het huisje. Huisje rij je aan met een weg de berg op. Op de berg is er vrij weinig te doen voor kinderen. In de buurt is het skicenter en met de lift kan je naar boven. Klein dorpje. Met 3 supermarkten. Mooie waterval vlakbij.
    Lopen schapen los.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014