Buskerud

We hebben een aantal aanbieders voor Buskerud voor je op een rij gezet:

vakanties Buskerud

We hebben een aantal aanbieders voor Buskerud voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Buskerud

Fantastisch, kom zeker nog een keer terug!

Carlo,
    12-8-2018

Gastvrij ontvangen door de eigenaresse. Is zowel een doorreis camping/hytter als een langer verblijf camping/hytter. Hytter sfeervol en compleet ingericht. Er is ook van alles te doen in de omgeving. Het berenpark is een aanrader. Door het warme weer was het water in het zwembadje helaas groen, maar we konden gelukkig wel zwemmen in de naast liggende rivier.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Geweldig huis met een heerlijk rustig uitzicht

Geweldig huis,
    25-8-2017

Fijn groot huis, alles in de keuken aanwezig en heel zuiver. Een badkamer met sauna, heerlijk als het iets kouder is. Mooie omgeving om te wandelen, genoeg winkels in de buurt.

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Mooi zeer ruim huis.

nomen66,
    16-8-2017

Huizen zijn super groot verschillen wel van inrichting. Wij hadden nummer 50, dat was van dit groepje huizen de meest hoog gelegen en direct aan de piste. Nu waren we er in de zomer. Uitzicht vanuit de woonkamer en balkon was indrukwekkend. Voor kleinere kinderen is er niet zo veel te beleven. Dammetjes bouwen in de beek voor het huis. en bij slecht weer verstoppertje in het huis. We waren met 4 personen maar het huis had 14 bedden, 3 badkamers en 5 slaapkamers. Dit huis was gezellig ingericht. Van alle gemakken voorzien. Mooie omgeving om er op uit te trekken, wandelen en veel zien. Wat ons betreft aanrader. Geen Wifi in het huis. Wel beneden bij de receptie maar daar loop je niet zo naar toe. Park ligt aan een tolweg maar daar krijg je een badge voor. Rij de tolweg helemaal af, zeker de moeite waard. Wel onverhard, gravel.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Ruim huis, parkeren buiten park

Martin,
    28-6-2017

Binnenruimte goed, boven verdieping niet nodig gehad maar ongeschikt voor volwassenen. Te laag onder schuine kap. Huis volledig ingericht met ruimte voor ca 6 personen. Losse bedden, matig qua comfort. Goed bezet hotel en huttenpark waardoor parkeerruimte door o.a. bussen soms overvol is. Personeel parkeert op de beste plekken waardoor de gasten met spullen moeten slepen. Missertje! Slecht werkende vaatwasser, werkster loste dit met ferme klap op instrumentarium op. Dit maar herhaald de dagen erop. Vaat echter niet schoon en ok vorige gebruikers hadden dit deels vuil achtergelaten. Gelukkig zelf wat campinggerei bij ons. Huis was verder wel schoon. Positief is de ligging t.o.v. Hadangervidda natuurpark. Prachtige hike/wandelingen mogelijk. Ook Prestholt wandeling met adembenemend uitzicht, na beklimming 'sherpa trappen' is de inspanning zeker waard. Winkels op ca.15 minuten loopafstand.

Gereisd met partner in juni 2017

Leuk, kneuterige houten woning (finse bungalow)

Karin,
    23-6-2017

Leuk finse bungalow geheel van hout. Doordat alles van hout is en een overhangend dak heeft dan is het wel wat donker binnen. Deze woning is van alle gemakken voorzien. Zelfs een sauna was in de bungalow aanwezig. En wat super is, is dat je aan de voor en achterkant een overdekte veranda hebt waardoor je ten alle tijden buiten kan zijn. De bungalow ligt in een bungalowpark waar nog bouwactiviteiten zijn i.v.m. uitbreidingen. Hier hebben wij geen overlast van gehad. Het park ligt ongeveer 2 km buiten het centrum.

Gereisd met vrienden in Thu Jun 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)