Reviews over Vikersund

Prima camping voor start of eind van de vakantie

Marjon,
    4-8-2016

De camping ligt landelijk, 1.5 uur van Oslo, en is net van eigenaar gewisseld. Het was voor hen zelf nog wat wennen en regelen, zo deed de Wifi het nog niet op de camping. Wel vriendelijk. Vooral beneden is het terrein vaak scheef, en ga je helemaal beneden staan, dan wordt het uitzicht benomen door de volgebouwde vaste staanplaatsen. Het sanitair ligt boven bij de receptie. Jammer dat aan de overkant van het meer een spoorlijn ligt waar ook goederentreinen passeren. Zwemsteiger en klein strandje. Sanitair wat rommelig ingedeeld maar wel schoon.

Rustige camping

John,
    18-8-2013

Camping is een prima plek om een langere periode te staan. Oslo is prima te bereiken ligt ongeveer ( met caravan) op een uurtje rijden.

Het terrein is niet vlak, maar bij het oprijden gelijk links heb je prima (vlakke) plaatsen met een prachtig uitzichtpunt de fjord.

Mooigelegen camping

P. de Heij,
    19-7-2013

Leuke gemoedelijke camping in een mooie omgeving. Prima te doen als je zoals wij om 19.15 van de ferry komt in Oslo, dan nog een uurtje rijden (met caravan). Vriendelijke ontvangst, sanitair is wat gedateerd maar wel schoon. Wij hadden een hoger gelegen plekje met een mooi uitzicht over de camping en het meer. Direct aan het meer uiteraard de vaste plaatsen. veel campers voor 1 nacht. Receptie open tot 21.00. Terrein is niet echt vlak op een paar plaatsen na maar deze zijn als eerste bezet. De weg loopt vlak langs de camping maar wij hadden hier niet veel last van.

Vikersund scoort een 6 uit 10, op basis van 2 reviews