Reviews over Torpo

Rustige camping aan de rivier

Inge Nijenhuis,
    4-10-2009

Halverwege september verbleven we op deze camping gelegen in Torpo, een gehucht dat behoort bij de gemeente Ål. De camping zelf is ruim gelegen in de bossen en aan de rivier de Hallingdalselva. Wat wel jammer is is dat rijksweg 7 dwars door de camping heen loopt. Een onderdoorgang zorgt er voor dat je bij een mooi speelveld bij de rivier komt. Van de weg hebben we op zich niet zo heel veel last gehad gezien het terrein erg groot is en je ver genoeg wan de weg af kan staan. Het sanitair is sterk verouderd maar er zijn plannen om dit te vernieuwen. Het grasterrein is voldoende vlak voor tenten. We verbleven in een hytte waar ze er meer dan genoeg van hadden. Voordeel van deze camping is dat je hytter met beddengoed kan huren. Tevens zit er verwarming in, de eigenaren willen in de winter ook huisjes gaan verhuren. Handig voor wintersport gezien er in de omgeving volop pistes te vinden zijn. De totale indruk was goed, vriendelijke eigenaren die ons ook nog gematst hebben met de prijs!