Camping Stavn

Camping Stavn
8,1

4 reviews over Camping Stavn in het Nederlands

Fantastisch, kom zeker nog een keer terug!

Carlo,
12-8-2018

Gastvrij ontvangen door de eigenaresse. Is zowel een doorreis camping/hytter als een langer verblijf camping/hytter. Hytter sfeervol en compleet ingericht. Er is ook van alles te doen in de omgeving. Het berenpark is een aanrader. Door het warme weer was het water in het zwembadje helaas groen, maar we konden gelukkig wel zwemmen in de naast liggende rivier.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Gerrianne
2-9-2015

We hebben het er erg naar onze zin gehad. We werden zeer gastvrij ontvangen. De hutten zijn heel netjes. Toiletten/Douches ook heel goed. Zeker aan te bevelen!

Gereisd met partner in augustus 2015

Mooie doorreisplek

Jacques
20-7-2014

We hebben voor de tweede keer voor twee dagen Stavn camping uitgekozen voor een korte doorreis. We verbleven er voor de tweede keer in een hytter.

Gereisd met jonge kinderen in Sun Jun 29 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Nette kleine camping.

Jan
27-9-2012

Kleine camping met weinig vlakke plaatsen. Voorzieningen wel schoon en net doch in de huisjes is geen enkel sanitair. Leuk voor een overnachting met de camper. De leiding is in handen van twee Nederlandse dames, zeer vriendelijk en behulpzaam. Ligt aan een parallelweg van de RV7.

Gereisd met partner in juni 2012

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Centrale kookgelegenheidAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Stavn in Stavn / Flå, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Stavn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.