8 reviews over Camping Fjordgløtt Camping og Hyttesenter in het Nederlands

Uitstekende camping

Redactie allesovernoorwegen.nl
27-7-2016

Op doorreis vonden wij deze camping waar we vriendelijke werden ontvangen door de eigenaren. De camping is mooi gelegen aan het water en biedt voldoende ruimte. Het sanitairgebouw is perfect schoon en voorzien van alle faciliteiten. In de omgeving is voldoende te doen. Een aanrader voor wie een overnachtingsplek zoekt of wat langer wil staan. Inderdaad ben je verbaasd als je via de toegangsweg bij de waterkrachtcentrale komt (zitten we wel goed?) , maar al snel bereik je de mooi gelegen camping. De prijsstelling is prima.

Gereisd met oudere kinderen in Fri Jul 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Heerlijk rustige camping in mooi gebied

Pieter
19-8-2014

Kleine overzichtelijke camping met uiterst gemoedelijke Nederlandstalige eigenaar. Gratis wifi. Sanitairgebouw prima en schoon. Douchen 10 Kr voor zeven minuten. Goede vlakke plaatsen. Ook een flink aantal vaste plaatsen. Opblaasbaar zwembadje. Is ons bijzonder goed bevallen.

Gereisd met jonge kinderen in Tue Jul 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Leuke camping met aardige eigenaren

Olav Klay
3-8-2013

Kleine en simpele camping met alleraardigste (Vlaamse) eigenaren die erg behulpzaam zijn. We hebben daar één van de lekkerste pizza's ooit gegeten!! Beetje ver rijden om ze vaker te halen ;-)

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Prima camping

Gerben en Sylvia
3-8-2012

Goede camping aan een meertje om een paar dagen te staan. Verwarmd toiletgebouw. Plaats is vrij te kiezen. Trampoline, schommel en groot schaakspel aanwezig. Eigenaren Vlaamstalig en bron van info over de omgeving. Op een paar plekken staan clubjes vaste plaatsen. Uitzicht op het meer. Toegangsweg gaat over (door) een waterkrachtcentrale. Eigenlijk wel leuk, zo'n unieke aanrijroute.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2012

Geweldige plek

Johan en Odette
16-8-2010

Afgelopen jaar met 5 kinderen 4 dagen op camping Fjordgløt gestaan. Genoten van de zelf gemaakte pizza. Echt aardige en super behulpzame beheerders. Je mag zelf een plekje uitzoeken, met gegarandeerd geweldig uitzicht. Wij gaan nog een keertje terug.

Gereisd met oudere kinderen in Sat Jul 31 2010 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
2007

simpele camping, waar de kinderen snel op uitgekeken zijn. Het sanitair was wel super schoon en netjes verzorgd. Voor 1 nacht was het goed te doen, om langere tijd te blijven zagen we niet zitten.

Gereisd familie in augustus 2007

Als je aan komt rijden, dan denk je bij de energiecentrale "waar komen we terecht?" maar als je dan op de camping komt en het zeer verzorgde sanitair ziet dan sta je op een camping met een goede klantvriendelijke sfeer. Leuk voor de kinderen.

Gereisd met partner in augustus 2007

Mooie terrasvormige camping met vaste plaatsen, hutten en kampeerplaatsen. Schoon en goed sanitair en sauna. Vriendelijke (Nederlandse) eigenaren. Bij voorkeur geschikt voor gezinnen met jonge kinderen. Leuke visstek bij de camping.

Gereisd anders in Mon Feb 05 2007 18:45:24 GMT+0000 (UTC)

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Centrale kookgelegenheidAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Fjordgløtt Camping og Hyttesenter in Rødberg , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Fjordgløtt Camping og Hyttesenter zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.