Reviews over Prestfoss

Mooie ligging schitterende omgeving

Joke,
    2-8-2016

Halvorsert is een mooie , gezellige, rustige camping met hele gezellige eigenaars.

Rust en ruimte in mooie omgeving

Wim,
    10-8-2013

Leuke ruim opgezette camping in het zuid westen van Noorwegen. Wij verbleven in een mooie Yurt helemaal bovenaan de camping. Prachtig rustige plaats voorzien van alle gemakken. Eigenaren (nederlands echtpaar) zijn vriendelijk en behulpzaam. Voor een redelijk bedrag (zeker naar noorse begrippen) kan je prima eten in hun restaurant.

Voor kinderen een leuke plaats om te spelen in de rivier en met het aanwezige speelgoed.

een stukje Zweden in Noorwegen

sietze,
    9-8-2012

Jeroen en Petra gaan er echt voor om hun camping zo optimaal mogelijk te maken voor gezinnen. Schitterende Yourts, gezellige hytters en speelgoed in overvloed voor de kinderen. Wij hebben het erg naar ons zin gehad, na eerst het adembenemende westen van Noorwegen te ervaren en dan lekker bijkomen in het gemoedelijke en lommerrijke oosten in Halvorseth

rustige camping

fam. kaslander,
    4-9-2011

met ons gezin 5 nachten in 5 persoons blokhut vertoefd. prima blokhut. zeer compleet. gezellige uitstraling. vriendelijke eigenaren. de camping heeft ook een restaurant wat zeer goed bezocht wordt, ook door lokale bevolking. de eigenaren besteden veel aandacht aan het restaurant. je kunt er dan ook goed eten. de ruimte om de blokhut zou wat meer aandacht kunnen hebben. het gras is niet gemaaid, waardoor het wat rommelig overkomt. prima uitgangspunt voor activiteiten in omgeving. Supermarkt op 7 km afstand. kinderen hebben heel veel ruimte om te spelen door de ruime oppervlakte van de camping.

Prestfoss scoort een 8 uit 10, op basis van 1 reviews