Appartement Norefri

7.3Goed

Noorwegen, Buskerud, Noresund-Norefjell

Op vakantie geweest naar Norefri?

7.3Goed

• 7.5Inrichting

Appartement info

Meer appartement info

8 reviews over Appartement Norefri

• 6Daan0822-05-2011

Appartemenen naast hoogspanningscomplex

De appartementen liggen naast een hoogspanningscomlex waardoor het uitzicht met name bestaat uit hoogspanningsmasten en kabels. De weg er naar toe was een hele onderneming door de vele gaten in het asfalt. Het appartement dat wij kregen was helaas niet schoongemaakt door de eigenaren. De vriendelijke beheerder heeft ons vervolgens een ander appartement toegewezen. Dit tweede appartement was wel schoon, maar had uitzicht op de achterzijde en niet op het dal. Het voordeel was wel dat aan deze zijde de hele middag zon op het ruime balkon scheen. Het appartement was van alle gemakken voorzien (vaatwasser, wasmachine en sauna). Met name door de omgeving is dit niet een plaat waar wij een tweede keer toe gaan.

Gereisd met partner in juni 2010

• 7Wilma Mensink15-09-2010

goede prijs/kwaliteit verhouding.

Onze rondreis Noorwegen hebben we afgesloten met 4 nachten in appartement Norefri.In eerste instantie kregen we een appartement voor 6 personen toegewezen, terwijl we een 5-persoons hadden gereserveerd. De 5-persoons appartementen hadden een gewoon 2-persoons bed, terwijl in de 6-persoons stapelbedden stonden waarvan het onderste bed een twijfelaar, dus erg smal. Na melding werd meteen naar een ander appartement voor ons gezocht en gevonden. De appartementen zijn allemaal van particulieren en het appartement dat wij hadden was smaakvol en knus ingericht. De keuken was van alle gemakken voorzien. Wat niet in de beschrijving stond was dat er een wasmachine stond (hier waren we erg blij mee). Na Hemsedal, Skei i Jolster en Bjorli viel de omgeving van Noresund wel wat tegen. We hebben ons er echter peima vermaakt door o.a. een dagje naar Oslo te gaan (1,5 uur rijden).

Gereisd met partner in september 2010

• 3Natasja03-09-2010

vies appartement,lelijk uitzicht op hoogspanning

Van de hele rondreis was dit het enige appartement waar je verplicht de eindschoonmaak moest laten doen,en was dit ook het enige appartement wat erg vies was!!!Er was al lang niet meer schoongemaakt,vieze matrassen en kussens,en overal hondenharen(huisdieren niet toegestaan?)En dan het uitzicht:een slecht onderhouden terrein,overal hoogspanningsmasten en hoogspanningskabels.En achter de wirwar van kabels lag ergens een mooi meer verstopt.Dit was echt een domper op de rondreis,die verder erg mooi was.Maar dit adres is af te raden!

Gereisd met vrienden in augustus 2010

• 9Henriet04-07-2009

Prachtig uitzicht

Wij zaten in appartement 2F. En tot onze verrassing stond er op het balkon een jacuzzi. Tegen bijbetaling van 900 kronen (ongeveer 100 euro) konden we een hele week gebruik maken van de jacuzzi. Weer een jacuzzi, ook al in Hemsedal, wat een luxe. Vooral na de lange wandelingen en het warme weer. Het was er tussen de 26 en 31 graden. Ook hadden we de beschikking over een wasmachine. Het enige nadeel van het appartement waarin wij zaten was dat er twee bedden in stonden met een breed onderbed en een bovenbed. Zelf vind ik dat niet zo prettig, maar we hebben ons goed gered. Sowieso maakte de jacuzzi een hoop goed. We hadden meerzicht en dat was geweldig. 's Avonds vanuit de jacuzzi was het uitzicht op het meer net een foto. Met de roodkleurende lucht achter de bergen, weerspiegelt in het water. Prachtig. Ook de omgeving was prima, veel te doen en te zien. Zowel natuur als cultuur. En op de Høgevarde moet je zeker gestaan hebben. Wat een uitzicht. Je ziet 20% van Noorwegen bij helder weer.

Gereisd met partner in juni 2009

• 9kleine staarman09-07-2008

dit appartement hadden we voor 3 dagen gehuurd we waren een rondreis aan het maken dit was echt super mooi netjes sauna wasmachine jensens bedden alles nieuw omgeving geweldig mensen van de receptie heel gastvrij en behulpzaam hier hadden we nog wel langer willen blijven jammer dat we hierna nog op door reis gingen naar saudasjoen we kwamen van de hemel in de hel

Gereisd met familie in juli 2008

0 tips over Appartement Norefri