Aparthotel
5,6

We hebben een aantal aanbieders voor Norefjell Ski & Spa voor je op een rij gezet:

9 reviews over Aparthotel Norefjell Ski & Spa in het Nederlands

Blij dat ik weg was..

Mirjam,
10-8-2017

Wij waren hier als onderdeel van touroperator reis, scandinavie in een notedop. Erg weggestopt op de berg! 10 km over de tolweg, en dan kom je in een donkere een klein appartement. Beetje vaag allemaal. We waren hier 6 augustus en toen stopte het activiteiten prog al! In nederland. Pizzeria was vanaf 7 aug dicht. Ze waren al aan het opruimen en schoonmaken voor het skiseizoen. Dus we voelden ons niet erg welkom. Het stonk overal naar natte skipakken in de hallen. Zwembad en fitnesshal is prima.

Je parkeert je auto in de garage. dan moet je met de lift naar boven (bagage op een kar) en dan weer met de trap omhoog sjouwen met al je tassen etc. Nogal een gedoe. Noresund heeft twee supers en een restaurant. Tips: Oslo echt doen! Verder is er niks in de nabijheid. Drie nachten daar is meer dan genoeg! Zeker als t regent...

Gereisd met oudere kinderen in Tue Aug 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Somber complex. Niet geschikt als tussenstop.

Echtpaar Paluo 65+,
27-7-2017

Inrichting is somber met zn zwarte vloerbedekking, muren en plafond. Dit zowel in de hal als restaurant als kamer. Ontbijtbuffet en dinerbuffet ruim voldoende keuze in allerlei hapjes. Wij waren op auto rondreis door Noorwegen en daarvoor is dit complex niet geschikt. Te afgelegen, circa 10 km van de rijksweg, met een tolweg (kost: 50 kronen) waar het tolpoortje geen nederlandse pinpas/ credit card accepteert. Dus neem elke keer munten van 10 en 20 kronen mee. (Je kunt de slagboom overigens omhoog tillen en zo eronder door, weet alleen niet of dat met camera geregistreerd wordt.)

Gereisd met partner in juli 2017

Mooi gelegen vlakbij sikgebied

Nancy,
14-7-2017

Wij waren hier in de zomer voor 3 nachten op doorreis. Te afgelegen voor uitstappen. Uitstap naar Krokkleiva was de moeite. Prachtig uitzicht : Kongens Utsikt - steile wandeling van ongeveer 20 min. Zwembad was wel heel leuk, lekker warm met jacuzzi en sauna. In het hotel weten ze weinig ovet de wandelingen die je kan doen in de buurt. Ook een kleine boerderij op het domein met paardenritje.

Gereisd met jonge kinderen in Sat Jul 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Buro Scanbrit

Prachtig, luxe en compleet resort

Familie van der Poort
7-8-2016

Drie dagen vertoefd op dit resort tijdens rondreis Noorwegen. Prachtige appartementen, modern, wel klein voor 4 personen en soms gehorig. Geheel straalt luxe uit en heeft veel te bieden, ook voor kinderen. Zwembad, sauna, fitness, spa, voetbalveld, meer, midgetgolf, boerderij met dieren. Onze jongens hebben zich prima vermaakt, ondanks het slechte weer. Broodjes gebakken bij de boerderij, kanoën op meertje. Goed dat op het park van alles te doen is want omgeving biedt voor oudere kinderen niet veel, naar ons idee. Over hele park WiFi. Bij goed weer kun je hier zo een week verblijven.

Gereisd met oudere kinderen in Mon Aug 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

mooi gelegen maar meer ingericht op wintersport

Familie Hofs
14-12-2015

Pluspunten • Luxe zwembad met sauna en bubbelbad en een mooi uitzicht • Compleet appartement • Mooie omgeving met een vos op het park Minpunten • Slecht Engels sprekend personeel • Geen informatie bij de receptie over wat er te doen is of wandelroutes. De informatie die er is, is er alleen in het Noors • Personeel niet echt behulpzaam • Slechte bewegwijzering • Appartementen en huisjes niet bereikbaar met de auto • Tolweg naar resort. Iedere keer dat je weer teruggaat richting huisje kost dat 50 NOK, ongeveer €5,50 • Geen winkeltje • Ver van de bewoonde wereld • Appartementen en huisjes te dicht op elkaar • Teveel een hotelgevoel • Donkere gangen

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Heerlijk relaxen!

Grietje2306
10-8-2015

We zijn hier 3 dagen geweest. Luxe verblijf. Wij zaten in een 4 pers. app. Klein, maar van alle gemakken voorzien. Het app. was keurig en het zag er allemaal prachtig uit. Het zwembad is niet groot, er zijn wel 2 bubbelbaden en 2 sauna's. Er is een redelijke sportzaal. De prijzen voor de verschillende behandelingen vond ik vrij hoog. In de pizzeria hebben we heerlijk gegeten, vriendelijke eigenaar. Het restaurant had weinig keus vonden wij. 2 supermarkten in het dal, wel jammer dat de weg naar het resort een tolweg is. In de buurt zelf is niet veel te doen, maar in het resort wel. Al zou ik hier niet langer dan 3 dagen heen gaan met jonge kinderen. Er is een leuk meer dichtbij en een kinderboerderij.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Fantastisch, mooi midden in de natuur.

Dennis
28-7-2015

Fantastisch mooi spa resort. Erg groot en de ligging is echt fantastisch. De resort ligt in de bergen. Je moet wel toll betalen telkens als je de weg naar het resort neemt. Toll is niet duur. Wij hadden een apartement. Erg mooi en erg verzorgd. Wij hadden alles erop en eraan van wasmachine tot droger. Apartement was ruim en wij laggen aan het meer. De inrichting is gewoon goed en mooi met een grote keuken erbij. Aan het meer hebben wij marshmelows gebakken boven kampvuur. Hout en aanmaak spullen kun je gewoon vrij pakken kostenloos. Zwembad ook mooi maar niet erg veel voor kleine kinderen. Als je van de spa wilt genieten moet je wel bijbetalen wat wij niet wisten. Omgeving is erg mooi en voor een uitstapje naar Oslo is net ongeveer 1 uurtje rijden. Wij hebben hier een paar erg leuke dagen gehad en gaan zeker nog een keer terug.

Gereisd met jonge kinderen in Fri Aug 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

mooie appartementen

veggie
4-9-2014

Het is echt een Ski park. Mooie ligging. in de omgeving van het park is niet heel veel te doen. We is het prachtig gebied om te wandelen. Toen wij hier waren was het 33 graden, aan de warme kant om te wandelen. We hebben veel bij het meertje gelegen en daarin gezwommen. De appartementen zijn prachtig ingericht. Compact maar compleet. Het balkon was groot genoeg voor ons 4-en. De weg naar het complex toe is een tolweg. Telkens 50 NOK (ong. 6 euro) In het dorpje beneden zitten een paar goede supermarkten.

Gereisd met jonge kinderen in Wed Jan 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

geweldige plek

Ruud
28-8-2010

Prachtig nieuw complex (2009) bestaande uit hotel en appartementen. Wij zaten in een klein appartement voor 4 personen. Mooi ingericht met 2 aparte slaapkamers en complete keuken en badkamer. Ruimte is wat beperkt als je met 4 volw.zou gaan. Mooi binnenzwembad met 2 sauna's en bubbelbaden(gratis). voor de welnesss/spa betaal je 175 NOK. Mooie uitgebreide fitnessruimte(gratis) 2 grote kinderspeelkamers (met o.a. WII sports). Restaurant goed maar wel erg duur. Complex in gelegen boven op de Norefjell en heeft mooi uitzicht. Enige nadeel is de tolweg er naar toe. (50NOK per keer).

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

Aparthotel info

• VerzorgingHalfpension, Volpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Gratis wifiOp de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingOpen haard
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Disco, Opslag voor ski benodigdheden, Terras
  • Overige servicesKrant

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Norefjell Ski & Spa in Noresund-Norefjell, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Norefjell Ski & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.