Reviews over Krokkleiva

goede doorreiscamping,

toviloro,
    3-7-2016

dit is een goede doorreiscamping als je in de avond van de ferry in Oslo aankomt, Is duidelijk een camping met veel vaste plekken ,weinig camper/caravanplekken staat wel goed aangegeven langs de E16,

mooie plek met stroom,( geen eurostekker)

douchen tegen betaling van 10 kr.

receptie is helemaal achterin op de camping wat niet zo handig is, Anwb CC card

Een heel bijzondere camping

JaSteef,
    11-7-2015

Tijdens onze rondreis door Noorwegen was dit onze eerste camping om de nacht door te brengen. Een kleine rustige camping waar nog veel plekken waren. Het kan natuurlijk ook vanwege het feit dat wij hier niet in het hoogseizoen waren. Wij mochten zelf kiezen waar wij wilden staan met ons tentje. Wij hadden ook voor electra gekozen, echter onze stekker paste niet. Even naar de receptie lopen bood uitkomst, want de eigenaar haalde uit de schuur een adapter voor ons. Het sanitair krijgt een 6, vanwege de verouderde staat (wel schoon). Douches zijn wel redelijk. (Betaald)

Het is een bijzondere camping, omdat hier toch wel een verhaal bij zit. Er tegenover ligt natuurlijk het eilandje Utoya. Aan het eind van de camping staat bij de aanlegsteiger een klein herdenkteken / monumentje.

Gunstige ligging tov Oslo

Erik,
    19-6-2013

Vanuit camping makkelijk Oslo te bereiken zonder 'hoofdpijs' te hoeven betalen als op camping in en om Oslo. Camping zelf oogt beetje rommelig, vaste en niet-vaste plekken door elkaar. Nog steeds aan het (ver)bouwen voor nieuw sanitair gebouw.

Wegens verbouwing weinig sanitair

jan,
    25-11-2012

Er werd volop gebouwd, omdat er bijna niemand meer op de camping was.

WIFI tegen betaling aanwezig douche en warm water waren gratis.

We kregen een grotere hut als gereserveerd was ivm veel modder op het veld.

Mooi gelegen camping aan de Tyrifjorden

Wim Vanthienen,
    31-7-2009

Camping met vrij veel vaste kampeerders.

Geen afgebakende plaatsen. Weinig bomen. Verzorgd, betegeld, klassiek sanitair. Douche met jeton voor 6 minuten (15 NOK). Keuken en wasplaats. Trekkershutten in diverse afmetingen.

Overnachting 225 NOK + stroom 30 NOK (1.850 Watt) = 255 NOK (juni 2009)

Betaling mogelijk met credit card Geen Wifi op het terrein.