Camping Birkelund

Kleine hotelsWeer vandaag-4°-15°
Camping Birkelund
7,5

35 reviews over Camping Birkelund in het Nederlands

Fantastisch! Hier komen we beslist terug!

Ronald Sikking,
21-8-2018

Een prima camping van reuze aardige en behulpzame Nederlanders. De camping heeft veel faciliteiten, o.a. zwembadje, fietsen, jeu de boules baan, kinderspeeltuin met trampoline, kleine supermarkt, vriezer voor koelelementen en een gezellige gezamenlijke uitstekend geoutilleerde keuken. Prima snelle hap verkrijgbaar. Goede uitvalbasis voor wandelingen e.d.

Tegenvallend...

Fam. Jongh,
20-8-2018

Het weer was top! De rest tegenvallend. Noorwegen heeft zoveel meer betere en vooral mooiere gelegen campings.

Gastvrij

Hans,
11-8-2018

Vriendelijke ontvangst. Fijne en schone hytte. Prima sanitair. Aanrader voor de rondtrekkers door Noorwegen.

Nog een keer lijkt me

Erwin,
12-7-2018

Leuke camping. Veel mensen schrijven dat meneer wat “nors” overkomt, en dat is. Zo komt hij over. Maar als je even de moeite neemt om een gesprekje met hem te voeren blijkt het een keileuke Brabander te zijn!

Net sanitair, wat te veel grind op de camping en te weinig gras maar dat is mijn persoonlijke mening. Wel een (groot Intex) zwembad wat tijdens de hitte deze zomer voor heerlijke verkoeling zorgde.

Beheerders echtpaar doet er echt alles aan om het naar je zin te maken en om je de weg te wijzen naar de mooiste plekken in de omgeving.

Oja, de gratis afwasmachine was ideaal!

Terleurgesteld

Denthoann,
27-6-2018

We werden hartelijk ontvangen door de eigenaresse van de camping. Kregen een huisje wat weggestopt in de hoek, de tafel en stoelen op de veranda konden geen andere kant op dan de veranda. Er was namelijk geen plek meer voor. Het is klein nederland in noorwegen. Overvolle camping, het sanitair kon de drukte eigenlijk niet aan. Smorgens in de rij staan voor de wc staan is echt geen pretje. Wij vonden in 1 van de bedden nog een Monster energy blik van denk ik vorige bewoners. Dus ook geen schone onderlakens, bah.

Misschien is mijn maat standaard hoog maat het Sanitair was vies. Niet aan te raden, er zijn veel mooiere campings in dit beloofde land!

Prima camping

Nettie Kuijer,
6-9-2017

Vriendelijke (Nederlandse) ontvangst. Leuk voor een paar dagen als je op doorreis bent, want praktisch gelegen aan de 7: De weg van avontuur!

In het fjord achter de camping kan worden gevist en gezwommen.

Mooie hütten en prima sanitair!

Barbara van Zwieten-Burger,
6-9-2017

Nette en goed uitgeruste hütten. Prima en schoon sanitair. Mooie locatie om uitstapjes te doen in de omgeving. Fietsen te leen en ook voor kinderen zijn er speelgelegenheden. Hondevriendelijke camping.

Heel belangrijk was ook de goede informatie over mogelijke uitstapjes welke door de vriendelijke eigenaren werden verstrekt. Wij verbleven er dertien dagen en konden elke dag iets anders ondernemen.

Mooie vakantie, wij komen zeker weer terug!

Prima camping en gastvrij en met vaatwasser!

Familie Thuis,
25-8-2017

In augustus maakte wij met ons gezin een rondreis door Noorwegen met de camper. Om de omgeving van Geiloo te ontdekken, hebben we een paar dagen verbleven op deze camping. Wij spreken geen Noors en gelukkig spreken de Noren veelal Engels, hoe leuk is het dan dat je 2.500 kilometer van huis door de eigenaren in het Nederlands begroet wordt. Wij hebben bewust voor deze camping gekozen omdat wij niet van toeters en bellen van 5 sterren campings houden. Kleinschalig en persoonlijk, precies zoals we het prettig vinden. De plek was prima en de kinderen hebben heerlijk op het terrein gespeeld en naar beestjes gezocht. De camping ligt prachtig tussen de bergen en het is er heerlijk rustig. Wat me nog het meeste is bijgebleven is dat we elke dag gratis de vaatwasser konden gebruiken. Met 4 kinderen, die voor alles was nieuws pakken, ideaal. Bij het inchecken kregen we muntjes en een flyer die ons informeerde over de water besparing die het opleverde. Vooraf spoelde ik de vaat even af met koud water om verwarmingskosten te besparen en hierna de vaatwasser in. In 5 minuten klaar, ideaal. Dit heeft me elke dag zeker een half uur afwassen gescheeld. Ik had het nog nooit eerder gezien. Wat ons betreft is deze camping het aanbevelen waard!

tegenvaller

Petra,
22-8-2017

Het ontvangst was prima. Tussen de middag was de receptie gesloten maar mevrouw was al klaar met de schoonmaakronde en ontving ons allervriendelijkst. We konden zelf een plekje uitzoeken. Het sanitair viel ons vervolgens wel tegen. Het is oud maar dat is niet erg. Maar het was niet schoon. Verder werd ik blij bij het woord afwasmachine. Gelukkig vertelde een mevrouw dat het beter was de vaat eerst goed voor te wassen omdat het anders niet schoon werd. Helaas kwam uit de kraan naast de afwasmachine ijskoud water. Dus voorwassen lukte niet erg en idd vervolgens was de vaat uit de vaatwasser ook niet schoon. Conclusie: met de hand gaat sneller en beter.

De omgeving is niet bijzonder mooi. Het is wel een redelijk centraal gelegen camping waarvandaan je prima dagtrips kunt doen. Wij zijn vervroegd verder gegaan met onze reis. Dit was van de 12 campings die we deze zomervakantie hebben gebruikt veruit de minste.

Teleurstellend.

Familie Dhaese,
17-7-2017

Birkelund was van bij de start ontgoochelend. Gastvrijheid betekent toch iets hebben we ondervonden. De ontvangst was sec en ook het afscheid was niet beter. De beloofde plaats was niet gereserveerd en het grasperkje in de hoek van de camping voelde eng aan in het grootste Noorwegen op vlak van natuur. De faciliteiten waren ok en net. Voor de kinderen waren er een aantal mogelijkheden maar weinig afgestemd op grotere kinderen en niet gezellig ingericht. We hebben er het beste van gemaakt, de omgeving is super maar Birkelund staat niet op onze lijst van goede campings.

Buro Scanbrit

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Birkelund in Hovet/Buskerud, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Birkelund zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.