Vakantiehuis
9,3

• Ligging t.o.v. pistes9,8

14 reviews over Vakantiehuis Veslestolen in het Nederlands

Geweldig huis met een heerlijk rustig uitzicht

Geweldig huis,
25-8-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Fijn groot huis, alles in de keuken aanwezig en heel zuiver. Een badkamer met sauna, heerlijk als het iets kouder is. Mooie omgeving om te wandelen, genoeg winkels in de buurt.

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Mooi zeer ruim huis.

nomen66,
16-8-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Huizen zijn super groot verschillen wel van inrichting. Wij hadden nummer 50, dat was van dit groepje huizen de meest hoog gelegen en direct aan de piste. Nu waren we er in de zomer. Uitzicht vanuit de woonkamer en balkon was indrukwekkend. Voor kleinere kinderen is er niet zo veel te beleven. Dammetjes bouwen in de beek voor het huis. en bij slecht weer verstoppertje in het huis. We waren met 4 personen maar het huis had 14 bedden, 3 badkamers en 5 slaapkamers. Dit huis was gezellig ingericht. Van alle gemakken voorzien. Mooie omgeving om er op uit te trekken, wandelen en veel zien. Wat ons betreft aanrader. Geen Wifi in het huis. Wel beneden bij de receptie maar daar loop je niet zo naar toe. Park ligt aan een tolweg maar daar krijg je een badge voor. Rij de tolweg helemaal af, zeker de moeite waard. Wel onverhard, gravel.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Een zeer ruim huis in een mooie omgeving

ML verhoeven
4-9-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

Dit was wel een zeer groot huis voor 3 personen!2 verdiepingen met 4 ruime slaapkamers en 3 badkamers en een grote sauna.En natuurlijk Wifi in het huis.Prachtig gelegen op een berg met prachtig uitzicht.Wel een lastige weg omhoog met veel kiezels en kuilen in de weg!! In de omgeving genoeg sportieve activiteiten te doen en een redelijk groot centrum om de hoek met winkels /restaurants en een supermarkt.Het is een echt ski gebied met een kabelbaan die eind augustus alleen open is in het weekend.

Gereisd met oudere kinderen in Mon Aug 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• Ligging t.o.v. pistes8

Prima bedden, appartement lekker ruim en schoon! De weg erheen was niet zo makkelijk, het is een tolweg en best moeilijk begaanbaar en erg stoffig! Het uitzicht was mooi en wij konden lekker buiten zitten! Internet liet het nogal eens afweten! Bij receptie waren ze erg vriendelijk, maar het was daar beneden een enorme bouwput, eigenlijk vonden wij het niet uitnodigend voor een vakantie plek van 4 nachten, we schrokken echt toen we er aankwamen! Wij zouden niet meer kiezen voor deze plek, ondanks alle luxe van het appartement!

Gereisd met partner in juni 2016
  • Ligging t.o.v. pistes9

Deze zomervakantie een week verbleven in de 12-Persoons bungalow. Bij aankomst netjes ontvangen bij de centrale receptie van een aantal parken samen; Nederlands sprekende receptioniste, vlot geholpen en duidelijke uitleg.

Op het park is in het hoogseizoen 80% Nederlands.

Onze bungalow was netjes en ruim ingericht en bevatte een Sauna en onder andere een luxe flatscreen tv, ruime keuken die van alle gemakken was voorzien. De hele bungalow was erg goed schoongemaakt en niks was ook maar enigszinds gedateerd.

We hebben hier een mooie vakantie gehad, en zouden alleen voor het uitzicht over het Hemsedal al terug gaan!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

Een zeer ruim compleet met een prachtig uitzicht. Het receptiegebouw bevind zich beneden aan de berg en daarna via een gravelweg naar boven. Vanuit het huis heb je een prachtig uitzicht op hemsedal. Het huis is heerlijk ruim. Waar vind je een huis met wasmachine, centrale stofzuiger, sauna, vloerverwarming. Wij waren hier met onze zoon van drie die zich prima heeft vermaakt in een klein stroompje water en met de stenen daarbij welke achter ons huisje liep. Verder geen speelmogelijkheden voor de kinderen. Alleen bij de receptie maar dit is niet op loopafstand. Maar samengevat: top accomodatie.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

grote bungalow

S.Jasper
27-8-2011
  • Ligging t.o.v. pistes9

mooi bungalow (12pers) maar erg groot voor 3 personen. Alles aanwezig, oven,magnatron,sauna,douce,bad, enz. de ligging is boven op een berg met uitzicht over het dal, geweldig. voor kinderen is er alleen iets te doen als ze er van houden om met water en stenen te spelen.(dammetje bouwen in het stroompje)

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2011

Geweldig huis

tineke
1-9-2009
  • Ligging t.o.v. pistes10

Na een eindje rijden kwamen we in het Hemsedal. Na ons gemeld te hebben bij de receptie konden we de berg in rijden om vervolgens naar ons huisje te gaan. Nou huisje. HUIS. Het huis is super groot. Voor 12 personen. Ik mijn man en twee kleine kinderen hebben ons prima vermaakt. Het huis heeft zoveel ruimte dat de kinderen zich ook met een regenachtige dag niet hebben verveeld. Het huis is groot, schoon en gezellig. Wij hebben het er super naar onze zin gehad. Jammer dat het weer een beetje koud was maar verder een echte aanrader ook voor de winter denk ik. Verder is het Hemsedal ook erg mooi. met een uur rijden ben je in Flam waar je vanalles kunt beleve.

Gereisd met jonge kinderen in Sat Aug 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

supermooie omgeving en accomodatie

Astrid
21-8-2009

Wij zaten met ons viertjes 2 volw, 2 kinderen) in een 12 pers. huis in Veslestolen. De accomodatie was erg mooi, zag er beter uit als in de folder(!) met een geweldig uitzicht over het Hemsedal. Er wordt in het gebied wel veel gebouwd maar daar hadden we absoluut geen last van. De omgeving is erg mooi, veel te zien en te doen. Hou in Noorwegen wel rekening met de afstanden en de kosten. Afstanden zijn niet zoals in Nederland, er mag en kan niet hard worden gereden door de vele bochten en hoogteverschillen . Boodschappen en activiteiten zijn duurder dan in Nederland. Al met al een aanrader. Wij hadden een superweek!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

mooie bungalow met prachtig uitzicht

gwendolyn
2-8-2009

de 2 onder 1 kap bungalows zijn zeer ruim met 4 slaapkamers en 2 badkamers ( waarvan 1 met sauna) beneden en een grote wwonkamer met keuken en badkamer boven. je hebt vanuit de woonkamer een prachtig uitzicht over het Hemsedal. Het ligt op ong. 3 kilometer van het dorpje op een helling ( niet geasfalteerd). Op het moment dat wij er waren waren ze beneden aan de weg aan het werken en door al de regen was het een beetje een modderzooi. De inrichting van de bungalow is prima alleen geen ruimte in de keuken voor je eigen spullen. Grote koelkast en apart diepvriesvak. Magnetron aanwezig. Veranda met plastic stoelen en tafels ( dei bij ons gedeeltelijk ontbraken). In het Hemsedal is van alles te doen van wandelen tot mountainbiken, vissen, tochtjes per auto. Er is een VVV-kantoor in het centrum. Wij hadden een prima week.

Gereisd met oudere kinderen in Wed Jul 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Vakantiehuis info

• Aantal personen8 tot 12

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, TV, Wasmachine

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Veslestolen in Hemsedal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Veslestolen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.