Appartement Storehorn

Meer appartement info

7 reviews over Appartement Storehorn

• 8Esther van der Kooi07-02-2017

Middelgroot vrij gelegen appartementencomplex

Rustig gelegen complex, ong. 6km buiten skigebied Hemsedal, in dorpje Ulsak. Wij hadden app. 70, op de eerste etage. Ruim opgezet. Interieur was keurig. Badkamer het mooist, lekkere douche, ruime wastafel en.... vloerverwarming, heerlijk!. Keuken prima, vaatwasser, oven, diepvries, 4 pitten, allerlei pannen en borden. Schuin tegenover is er een supermarkt, de Kiwi. Kun je prima boodschappen halen, is van 7-23u open. Alles is er wel duur, maar dat is overal in Noorwegen zo.

• 4Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in januari 2017

• 8anoniem16-03-2014

prima appartement

Wij hebben een heerlijke skivakantie gehad in Hemsedal. Mede door het prettige appartement. Goede bedden, prima douche, een Kiwi supermarkt op loopafstand. Skibus stopt vlakbij. Wij vonden het geen probleem om 3 km buiten Hemsedal te zitten.

Gereisd met partner in maart 2014

• 7bigggels05-09-2011

Goed verzorgt appartement

Mooie moderne inrichting met goede bedden vlakbij op loopafstand is een supermarkt. Pistes op 6 km afstand. eigen vervoer of gratis skibus. Wij waren daar in de krokus vakantie en het is totaal niet druk. Super sneeuw. Mooie pistes brede pistes diverse funparken. je kan de jump oefenen op een luchtkussen. Wel warme kleren meenemen in onze vakantie vroor het -10 to -20 graden koop een goede skibril.De vakantie begind al op de boot erg gezellig. Topper als je van skien houd

Gereisd met jonge kinderen in februari 2011

• 7A van Drenth01-09-2006

Erg mooie omgeving Grote nadeel is dat het niet echt kindvriendelijk was Er was helemaal niets voor hun te doen en het appartementencomplex lag aan een hele drukke weg

Gereisd met familie in augustus 2006

• 8marian07-02-2006

wij hadden een hele mooi appartement. Wij hadden betaald voor een gewone maar kregen de Luxe. Dat was een prachtig appartement. Het uitzicht was even minder, je keek naar de app. aan de overkant en er was een drukke weg naar het dorp. Maar voor de rest een prachtige omgeven voor mooi tochten en wandelingen. We waren er in beging juni. De mooiste tocht was naar Aurlan vegen. Zo mooi. Overal nog sneeuw en ijsresten in de meren.

Gereisd in februari 2006

0 tips over Appartement Storehorn