Appartement
Weer vandaag12°

• Ligging t.o.v. pistes8,9

We hebben een aantal aanbieders voor Skarsnuten Fjellandsby voor je op een rij gezet:

51 reviews over Appartement Skarsnuten Fjellandsby in het Nederlands

geweldige locatie

Paul
1-9-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

wij hebben de vakantie doorgebracht in een nieuw appartement ( Skarsnutten panorama ) ondergebracht in een gebouw met 8 appartmenten met uitzicht op het dal. Het appartement was van alle gemakken voorzien, vaatwasser, oven, koffiezetapparaat, waterkoker, keramisch kookplaat en koelkast met diepvries. verder was het appartement voorzien van 3 slaapkamers, 1 met een 2persoons bed, en 2 slaapkamers met een stapelbed waarvan 1 met een breed onderbed.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2017

Mooie lokatie in skigebied. Gezellig appartement!

Ellen
30-8-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10
  • Ligging t.o.v. pistes10

Houd je van wandelen, van de natuur of ben je hier tijdens het skiseizoen, dan is dit een prachtige uitvalsbasis voor je vakantie. Je zit echt óp de berg. Appartement was compleet. Wij hadden een 4-kamer appartement met open haard en sauna. Terras op de zon.

Gereisd Met jonge kinderen in Tue Aug 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Mooi appartement

Marc van der Aa
18-8-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

Appartement is niets mis mee, fijne bedden, van alle gemakken voorzien. Mooi groot balkon. Kan ook niet begrijpen dat er mensen zijn die klagen over de weg er naar toe.. Je zit in een berg gebied, ze zijn met de weg bezig. en ja er liggen wat lossen stenen op het asfalt. Het is een typisch wintersport gebied. Ik kan eigenlijk niet echt iets negatiefs schrijven over Skarsnuten. Ben er maar 3 nachten geweest, maar vond het allemaal prima. En heb inmiddels al in heel wat hytten en huisjes gezeten in Noorwegen. Het enige echte nadeel van Noorwegen is dan wel, wat alles kost, bv in de supermarkt e.d., dat is echt niet normaal..

Gereisd Met vrienden in Mon Aug 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Nooit meer Skarsnuten!

Annetje
14-6-2016
  • Ligging t.o.v. pistes2
  • Ligging t.o.v. pistes2

Vonden weinig goeds! Bar slechte weg erheen!! Geen uitzicht, geen WiFi, buiten zitten kon alleen op de parkeerplaats! Appartement was van alle luxe voorzien, maar echt een winter appartement! Vanaf de slagboom is het nog 3.5 km rijden, het eerste stuk weg gaat nog, maar de laatste kilometer is echt dramatisch! Bij de receptie is het ook een grote bouwput, ze waren wel erg vriendelijk !

Gereisd Met partner in juni 2016

Mooi huis met mooie omgeving

rickieboy31
12-8-2015

Tijdens onze rondreis hebben we dit park als laatste aangedaan. Het appartement was ruim en mooi ingericht. Helaas hadden we geen geweldig uitzicht, omdat er andere appartementen voor ons appartement stonden. Het weer was vreselijk toen wij er waren, waardoor we niet heel veel hebben gedaan in Hemsedal zelf. Wel zijn we in Flam geweest, wat echt een aanrader is! De rondvaart per speedboot was geweldig en ook de Flambana was prachtig.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2015

mooi appartement

Jeroen
12-7-2015

Wij hadden een mooi appartement ( 145). goede inrichting. nette douche, goede bedden en voldoende ruimte voor 2 personen. weg er naar toe is dramatisch slecht. jammer dat wij geen goed uitzicht hadden over het dal. geen wifi ( alleen bij receptie beneden en panaramahotel) en dat is niet van deze tijd. dit zou beschikbaar moeten zijn desnoods tegen extra betaling. wij hadden mooi weer en hebben mooie wandeling gmaakt naar de top van berg totten. dat is vanuit appartement prima te doen. eerst een uur lopen naar restaurant. Daarna ca. 5 kwartier lopen naar de top. Aanrader is uitstapje naar Flam ( 112 km maar de moeite waard. ( zie tips)

Gereisd Met partner in juli 2015

Mooi ruim en compleet appartement

meneerdejong
8-6-2015

Zeer ruim en compleet ingericht appartement, inclusief sauna. Uitzicht is geweldig, maar daar is een 2 km gravelweg omhoog voor nodig om te komen. In Juni was het er erg rustig en een beetje verlaten. Mooie omgeving Hemsedal!

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2015

Super mooi appartement

iplattel
22-8-2014
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wij kregen met z'n 5en een app voor 9 pers,echt heerlijk ruim en mooi modern ingericht.We moesten op het park even zoeken waar het nu precies was maar dat vonden we wel weer grappig.Je zit hoog op de berg en we hadden een mooi uitzicht. Er is een Nederlandse bakker naast de spar en die hebben ook tips voor uitjes.We zijn naar de gletjer Nigardsbreen geweest.Prima te doen als dagtocht.Route 51 is super mooi!Ook bij de receptie waren ze super vriendelijk en behulpzaam.De boerderij Ulsakstolen is leuk met evening milking,anders is er weinig te doen of te zien.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2014

Oud, uitzicht op daken, donker, badkamer stinkt

Anne Spee
15-8-2014

Wij hebben als laatste locatie tijdens de rondreis 'Rune' van Scanbrit hier een huisje gekregen, maar het was echt de slechtste locatie van de drie. Donker, het douchegordijn stinkt, de weg ernaar toe is heel slecht en heel lang, je kijkt uit op de daken van de huisjes net een etage lager, de receptie is maar heel kort open ( de dvd speler deed het niet en er bleek geen kabel tussen dvd speler en tv te zitten, maar na vijven is de receptie dicht dus dat was geen dvd kijken die avond). Kortom: jammer om hier de vakantie af te sluiten. Wij zullen hier niet meer terug komen. Als ik kijk naar de reacties hierboven helpt klagen om een upgrade te krijgen....

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2014

Prima voor kort verblijf

Willemijn
14-6-2014

3 dagen geweest als onderdeel van rondreis. Uitzicht appartement is prachtig, maar door de kleine ramen in de appartementen zie je daar niet veel van. De toegangsweg naar de appartementen is erg slecht, Zelfs als je stapvoets rijdt. Appartement is wel netjes en prima bedden. Als je meer van de fjorden wilt zien is het nog een eind rijden. Hou rekening met 1,5 tot 2 uur naar Sognefjord. Wel aanrader is om vanuit het noorden via route 55 te rijden naar hemsedal. Is werkelijk prachtig en wil je niet missen!

Gereisd Met partner in juni 2014

Appartement info

• Aantal personen5 tot 6

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speeltuin

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, TV, Wasmachine

• Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Skarsnuten Fjellandsby in Hemsedal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Skarsnuten Fjellandsby zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.