Appartement Skarsnuten Fjellandsby ****

Marc van der Aa
18-8-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8
  • Ligging t.o.v. pistes8

Appartement is niets mis mee, fijne bedden, van alle gemakken voorzien. Mooi groot balkon. Kan ook niet begrijpen dat er mensen zijn die klagen over de weg er naar toe.. Je zit in een berg gebied, ze zijn met de weg bezig. en ja er liggen wat lossen stenen op het asfalt. Het is een typisch wintersport gebied. Ik kan eigenlijk niet echt iets negatiefs schrijven over Skarsnuten. Ben er maar 3 nachten geweest, maar vond het allemaal prima. En heb inmiddels al in heel wat hytten en huisjes gezeten in Noorwegen. Het enige echte nadeel van Noorwegen is dan wel, wat alles kost, bv in de supermarkt e.d., dat is echt niet normaal..

Gereisd met vrienden in Mon Aug 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)