Appartement Skarsnuten Fjellandsby

7.1Goed

• 5.8Inrichting
  • 8.5Hoeveelheid ruimte
  • 8.9Ligging t.o.v. pistes

We hebben een aantal aanbieders voor Skarsnuten Fjellandsby voor je op een rij gezet:

Appartement info

• Sauna
Meer appartement info

54 reviews over Appartement Skarsnuten Fjellandsby

• 2019
    8Irene28-07-2019

Prima!

Appartement in de bergen. Na het aanmelden bij de receptie (in de winter een flink ski-oord), krijg je een kaart waarmee je door de slagbomen kunt. Hierna is het nog ongeveer 4 km naar boven. Uitzicht prachtig. Appartement prima, wel wat verouderd, maar alles aanwezig. Het weer was wat minder toen wij er waren, dus dat was wel jammer. In de omgeving verschillende wandelroutes. Supermarkt in dorp. In de omgeving prachtige waterval Rjukandefoss; je kunt hier vlakbij parkeren, maar er loopt ook een wandelroute naar toe. Er werd flink aan de pistes gewerkt voor het nieuwe wintersportseizoen. Dit is waarschijnlijk een toplocatie voor de wintersport. Voor de zomer ook prima! Wij zijn hier 4 dagen geweest, dat was genoeg.

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 6Linders12-07-2019

Het uitzicht maakt veel goed.

Locatie met prachtig uitzicht. Huisje is donker (overdag moet het licht aan) en aan renovatie toe: het is voorzien van sauna en vaatwasser maar een deel van de meubels is versleten en valt bij gebruik uit elkaar. Bij gebruik van de sauna ging er iets piepen in de meterkast. Nog steeds geen idee wat. Douchen is een uitdaging: veel water op de vloer in de douche dat je nergens heen kunt trekken en een douchekop die je niet naar beneden kunt richten. Bedden zijn prima en het appartement is ruim genoeg.

En het uitzicht is onbetaalbaar. Overigens zijn niet alle appartementen hetzelfde. Er zijn ook appartementen die in betere staat verkeren.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• Oude reviews

8Paul01-09-2017

geweldige locatie

wij hebben de vakantie doorgebracht in een nieuw appartement ( Skarsnutten panorama ) ondergebracht in een gebouw met 8 appartmenten met uitzicht op het dal. Het appartement was van alle gemakken voorzien, vaatwasser, oven, koffiezetapparaat, waterkoker, keramisch kookplaat en koelkast met diepvries. verder was het appartement voorzien van 3 slaapkamers, 1 met een 2persoons bed, en 2 slaapkamers met een stapelbed waarvan 1 met een breed onderbed.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 8Ellen30-08-2017

Mooie lokatie in skigebied. Gezellig appartement!

Houd je van wandelen, van de natuur of ben je hier tijdens het skiseizoen, dan is dit een prachtige uitvalsbasis voor je vakantie. Je zit echt óp de berg. Appartement was compleet. Wij hadden een 4-kamer appartement met open haard en sauna. Terras op de zon.

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 8Marc van der Aa18-08-2016

Mooi appartement

Appartement is niets mis mee, fijne bedden, van alle gemakken voorzien. Mooi groot balkon. Kan ook niet begrijpen dat er mensen zijn die klagen over de weg er naar toe.. Je zit in een berg gebied, ze zijn met de weg bezig. en ja er liggen wat lossen stenen op het asfalt. Het is een typisch wintersport gebied. Ik kan eigenlijk niet echt iets negatiefs schrijven over Skarsnuten. Ben er maar 3 nachten geweest, maar vond het allemaal prima. En heb inmiddels al in heel wat hytten en huisjes gezeten in Noorwegen. Het enige echte nadeel van Noorwegen is dan wel, wat alles kost, bv in de supermarkt e.d., dat is echt niet normaal..

Gereisd met vrienden in augustus 2016

• 5Annetje14-06-2016

Nooit meer Skarsnuten!

Vonden weinig goeds! Bar slechte weg erheen!! Geen uitzicht, geen WiFi, buiten zitten kon alleen op de parkeerplaats! Appartement was van alle luxe voorzien, maar echt een winter appartement! Vanaf de slagboom is het nog 3.5 km rijden, het eerste stuk weg gaat nog, maar de laatste kilometer is echt dramatisch! Bij de receptie is het ook een grote bouwput, ze waren wel erg vriendelijk !

• 2Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in juni 2016

• 8rickieboy3112-08-2015

Mooi huis met mooie omgeving

Tijdens onze rondreis hebben we dit park als laatste aangedaan. Het appartement was ruim en mooi ingericht. Helaas hadden we geen geweldig uitzicht, omdat er andere appartementen voor ons appartement stonden. Het weer was vreselijk toen wij er waren, waardoor we niet heel veel hebben gedaan in Hemsedal zelf. Wel zijn we in Flam geweest, wat echt een aanrader is! De rondvaart per speedboot was geweldig en ook de Flambana was prachtig.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 8Jeroen12-07-2015

mooi appartement

Wij hadden een mooi appartement ( 145). goede inrichting. nette douche, goede bedden en voldoende ruimte voor 2 personen. weg er naar toe is dramatisch slecht. jammer dat wij geen goed uitzicht hadden over het dal. geen wifi ( alleen bij receptie beneden en panaramahotel) en dat is niet van deze tijd. dit zou beschikbaar moeten zijn desnoods tegen extra betaling. wij hadden mooi weer en hebben mooie wandeling gmaakt naar de top van berg totten. dat is vanuit appartement prima te doen. eerst een uur lopen naar restaurant. Daarna ca. 5 kwartier lopen naar de top. Aanrader is uitstapje naar Flam ( 112 km maar de moeite waard. ( zie tips)

Gereisd met partner in juli 2015

• 8meneerdejong08-06-2015

Mooi ruim en compleet appartement

Zeer ruim en compleet ingericht appartement, inclusief sauna. Uitzicht is geweldig, maar daar is een 2 km gravelweg omhoog voor nodig om te komen. In Juni was het er erg rustig en een beetje verlaten. Mooie omgeving Hemsedal!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2015

• 8iplattel22-08-2014

Super mooi appartement

Wij kregen met z'n 5en een app voor 9 pers,echt heerlijk ruim en mooi modern ingericht.We moesten op het park even zoeken waar het nu precies was maar dat vonden we wel weer grappig.Je zit hoog op de berg en we hadden een mooi uitzicht. Er is een Nederlandse bakker naast de spar en die hebben ook tips voor uitjes.We zijn naar de gletjer Nigardsbreen geweest.Prima te doen als dagtocht.Route 51 is super mooi!Ook bij de receptie waren ze super vriendelijk en behulpzaam.De boerderij Ulsakstolen is leuk met evening milking,anders is er weinig te doen of te zien.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

Appartement Skarsnuten Fjellandsby info

• Aantal personen5 tot 6

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speeltuin

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, TV, Wasmachine

• Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig