Vakantiehuis
Weer vandaag12°-1°
9,3

• Ligging t.o.v. pistes9,3

4 reviews over Vakantiehuis Radyrlia in het Nederlands

Geweldig vakantiehuis, prachtige omgeving!

Paschja
29-10-2011
  • Ligging t.o.v. pistes10
  • Ligging t.o.v. pistes10

De omgeving spreekt voor zich, waanzinnig mooi. Voor ski-liefhebbers is dit de ideale locatie. Het huis ligt direct onder de pistes. Het huis zelf is volledige ingericht op de wintersport; zeer ruime hal (ook hier vloerverwarming) voor al het materiaal. De slaapkamers zijn ruim, badkamers in grote getallen aanwezig en de woonkamer is comfortabel. Het huis doet splinternieuw aan. Aangezien we hier verbleven in de herfst hebben we van de voorzieningen van het skicenter geen gebruik gemaakt; alles was gesloten. We waren met nog een paar families de enige bewoners van dit skicenter. Niet erg, je weet dit van tevoren wanneer je buiten het skiseizoen naar een skigebied reist.

Gereisd met vrienden in september 2011

ruim vakantiehuis

adejongzwolle
10-10-2011

wij verbleven hier in september 2011. Mooie ruime vakantie woning met alle comfort. De ontvangst is prima. Het was wel wat aan de koude kant, maar prima weer om te wandelen. Hemsedal is een echte wintersport plaats, waar in september niet heel veel te beleven valt. Maar de omgeving is erg mooi.

Gereisd met oudere kinderen in Thu Sep 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

een huis om van te genieten

mvw4hello
4-8-2011
  • Ligging t.o.v. pistes9

Buitenkant van de vakantiehuisjes zien er niet zo geweldig uit maar de binnenkant daarin tegen is helemaal af. Twee heerlijke badkamers, met sauna, jacuzzi en veel ruimte

Gereisd met vrienden in juni 2011

• Ligging t.o.v. pistes9

Prima vakantiehuis dat we vonden via www.scandiluxe.nl . Ligging in het dal vlakbij de skiliften en het kinderskigedeelte. In de zomer kan je in deze omgeving veel doen voor het hele gezin. Wandelen, naar bergboerderijen. Met skilift omhoog. Watervallen in de buurt, vissen enz.. De vakantiewoning is netjes en modern ingericht. Het ligt in een groepje bij meerdere vakantiehuizen in een mooi omgeving. Vlakbij de rivier de Hemsila waar goed gevist kan worden.

Gereisd met jonge kinderen in Thu Jul 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Vakantiehuis info

Nog geen informatie beschikbaar over Vakantiehuis Radyrlia

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Radyrlia in Hemsedal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Radyrlia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.