Hotel Norlandia Skogstad

• 6.7Ligging t.o.v. pistes

Hotel Info

• Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Norlandia Skogstad voor je op een rij gezet:

8 reviews over Hotel Norlandia Skogstad

• 7J en J14-08-2012

Mooi Hotel

was maar voor 1 nacht maar het Hotel is ons goed bevallen. heel vriendelijk, mooie omgeving, prima gegeten.

• 9thamarengerard12-08-2012

Fijn hotel in alle opzichten!!

Twee nachten in dit hotel geslapen op doorreis in Noorwegen. Hemsedal is een leuk wintersportplaatsje met een aantal goede restaurants. Het hotel oogt op het eerste gezicht wat achterstallig qua onderhoud, maar eenmaal binnen wacht je een knusse, gezellige sfeer met heerlijke banken, een grote leestafel en relaxte loungemuziek. Het personeel is bijzonder hartelijk, zowel bij de receptie als in de ontbijtzaal. Iedereen spreekt keurig engels, en is zeer hulpvaardig. Aan persoonlijke aandacht geen gebrek. De kamers zijn gemoderniseerd met een mooie lichte houten vloer, comfortabele boxspring en een grote flatscreen tv. Wifi is gratis maar werkt alleen in de lobby. Ontbijtbuffet ruime keuze, heel prima allemaal!!

• 8Ligging t.o.v. pistes

• 8Arjan25-03-2010

Uitstekend hotel

Voorzien van (bijna) alles wat je nodig hebt. Wel even in de bus naar de piste. Diner ruim voldoende, ontbijt zeer uitgebreid. In de winter zeer leuke kroeg/club op de begane grond.

• 6Ligging t.o.v. pistes

• 8Aukje & Peter26-08-2009

Prima hotel

Een fijn hotel. Mooi ingericht. Helaas hadden wij wel een kamer aan de doorgaande weg en 'naast' de eetzaal (herrie 's ochtends). Maar voor een paar nachten prima. Erg kleine kamer, met nette badkamer en goede bedden. Het HP: Ontbijt was prima geregeld. Het avondeten was ook goed (beste van deze rondreis). Echt waar voor je geld. We zaten er overwegend met stelletjes die dezzelfde reis als ons maakten. Een avond een aantal bussen met Fransen, toen kon de keuken het bijna niet voorwerken. Voordeel een gigantisch toetjes buffet... Goede uitvalsbasis richting de kust/fjorden/flambahn.

• 8Ric en Ineke28-07-2009

Onbewoond hotel !!!

Dit is nu specifiek zo'n hotel die zomers graag een graantje meepikt van de zomer gasten. Alles is verder dicht bar, disco, A la carte restaurant. geen mini bar (staat wel vermeld in gids). Veel vrachtverkeer langs hotel.

• 8fam. Schram29-07-2007

Ons laatste hotel van de rondreis door het prachtige Noorwegen. De ontvangst was goed. De kamer was netjes. De douche was wel heel klein. De bediening was goed. We misten ons bakje koffie in de lounch. Het diner was in buffetvorm en er was meer dan voldoende en het was erg lekker. Vanuit Hemsedal kon je vele uitstapjes maken. De spectaculaire Aurlandsveien is een aanrader.

Familie

• 7Ineke en Henk23-07-2007

Hotel is weliswaar groot; centraal gelegen; piste's niet echt op directe loopafstand. Eten is goed verzorgd. Ligging in centrum; ligt aan de provinviale weg; hierdoor elk half uur dag en nacht vanaf de veerpont Sogndal vrachtverkeer. 2e keer voor ons; helaas een verbouwing (zwembad vervangen door disco/bar). Personeel behulpzaam maar mag vriendelijker (afstandelijk).

• 6Ligging t.o.v. pistes

• 8Fam. Makker20-02-2004

Wij hebben dit hotel bezocht in 1999 tijdens een rondrit door Noorwegen. Dit hotel was de afsluiter van onze reis. Wij hebben ons hier prima vermaakt. Het plaatsje Hemsedal ligt goed centraal en van hieruit kun je gemakkelijk naar andere leuke plaatsen rijden. We gaan in augustus van 2004 weer terug, maar nu samen met onze dochter van 4.

Anders

1 tip over Hotel Norlandia Skogstad

• thamarengerard, 12-08-2012

Met de Hemsedal kaart, krijg je 50% korting op de ski-lift. Wij hebben aan de overzijde van het hotel gegeten bij de zeer sfeervolle italiaan 'Pepe'. Voortreffelijke gerechten, alles vers. Ook het restaurant Kjokken Kroken is een geweldig goed restaurant met locale specialiteiten (zalm, rendier) met ultieme sfeer (houten balkenplafond, grote haard, enthousiaste bediening) Iets buiten Hemsedal ligt een fantastisch mooie waterval waar je in enkele minuten naartoe loopt. Deze heet de Rjukanfoss.

0 vragen over Hotel Norlandia Skogstad

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Op het terreinBagageruimte, Opslag voor ski benodigdheden, Tuin
    • Overige servicesHanddoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Ticket service

• SaunaAanwezig
    • Wellness behandelingenMassages