Appartement
Kleine hotelsWeer vandaag14°
Appartement Hemsetunet

We hebben een aantal aanbieders voor Hemsetunet voor je op een rij gezet:

Buro Scanbrit
Buro Scanbrit

1 review over Appartement Hemsetunet in het Nederlands

Goedgeprijsde appartementen, centraal in Hemsedal

tanjacalon
3-8-2012

Wij hadden een ruim appartement voor 10 personen (appartement 1). In de zomer zijn deze appartementen zeer goed geprijsd en is het ook mogelijk ze voor 1 nacht te huren. De sleutel haal je op in de bijbehorende souvenirshop. Als deze dicht is dan leggen ze gewoon de sleutel voor je klaar. De appartementen liggen midden in Hemsedal, tegenover een benzinestation en vlakbij een supermarkt en restaurants. De inrichting was prima, een beetje basic maar niet ongezellig met ruime zitgelegenheid met flatscreen, een sauna, en een redelijk grote keukenhoek met oven en afwasmachine. De appartementen liggen direct aan de (niet zo drukke) weg maar niet alle slaapkamers liggen aan de wegkant. Er is een gemeenschappelijk balkon, waardoor er dus andere gasten langs je huiskamer kunnen lopen. Er is gratis wifi.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Jul 14 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Appartement info

• Op het terreinTerras

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WintersportSkiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Hemsetunet in Hemsedal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Hemsetunet zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.