Vakantiepark

geweldig voor herhaling vatbaar

Ben
10-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes7

geweldige huisjes met alles er op en eraan midden in de bossen heerlijk rustig

Gereisd Met partner in juli 2015

grandioos

Henk
17-1-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10
  • Ligging t.o.v. pistes10

prachtig huisje waar alles in zat tot aan een sauna toe. ligging was heel mooi

Gereisd Met partner in september 2015

grote huisjes in mooie omgeving

raymond
27-5-2015
  • Ligging t.o.v. pistes9

Ruime huisjes 8 a 10 persoons met vloerverwarming, centrale stofzuiger, bubbelbad en sauna. Aankomst beperkt tussen 5 en 6. Keuken erg vettig en oven niet schoon. Inventaris van huisje 11 niet compleet. Gemeld maar niets meer gehoord of gezien. Informatie voorziening (een map met bijzonderheden) ontbrak. Toeristencentrum in Hemsedal (7) of Gol (21 km). Veranda met barbecue. Supermarkt in de buurt. Uit eten is prijzig.

Gereisd Met partner in Fri May 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

mooie plek in het bos

Marjan
9-11-2014
  • Ligging t.o.v. pistes7

Super ruime bungalow, met veranda. Centraal gelegen voor excursies.

Gereisd Met oudere kinderen in Fri Aug 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

rustige ruime lokatie

fam Voncken
28-7-2014

we hebben 1 week in deze mooie, ruime accommodatie doorgebracht. Hier kom je echt tot rust. Bij de receptie kon je met al je vragen terecht en werd er alles aan gedaan om je te helpen. Zeker voor herhaling vatbaar. Bij minder weer kun je genieten van de ruime sauna en het grote bubbelbad (zalig !).

Gereisd Met jonge kinderen in Tue Jul 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Wat een ruimte en wat een uitzicht!

woutje
30-6-2012

Heerlijk groot huisje. Heel veel ruimte en lekker bubbelen in het bubbelbad. De keuken kan wel een update gebruiken. We hebben zelfs de ovendeur nog moeten repareren omdat de glasplaat eraf kwam. De vaatwasser maakt een hoop herrie, dus vooral niet 's avonds gebruiken. Ontvangst was prima. Birgit werkt er vooralsnog nog steeds. Ze was erg behulpzaam ook met het vinden van een dierenarts. Het tijdstip waarop je aan kon komen was wel erg beperkt (tussen 17 en 18). We hebben het huisje schoner achtergelaten dan we het aangetroffen hebben, want 1500 NOK voor een eindschoonmaak is wel absurd veel. Houd er rekening mee dat er bij vertrek nog energiekosten verrekend moeten worden! Het uitzicht op de waterval en de bergen is grandioos. En het wandelen in de omgeving is fantastisch.

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2012

Ruime apartementen in mooi gebied

JJS
3-3-2012

Prima week beleefd in dit park. Huis eigenlijk te groot voor 3 personen, wel alle ruimte. Prima keuken, grote kamer, goede bedden en enorm bad. Door paar regenachtige dagen was open haard een uitkomst. Voor natte spullen is er een goed drooghok. Voor kinderen alleen een trampoline aanwezig maar kunnen vrij spelen. Park ligt langs de weg naar Hemsedal (7 km), winkel ongeveer 10 minuten rijden. In omgeving mooi wandelen, vissen. Fjorden bij flam ongeveer 1,5 uur rijden (mooie route), als uitvalsbasis voor fjorden is het eigenlijk te ver. In het gebied is het mooi (vlieg)vissen, wel duur. Een kaart voor een paar uur is nog te doen, maar dat is niet in het echte vliegvis gebied te. Hiervoor kaart van minimaal twee dagen nodig, niet erg flexibel. Eigenaresse is erg behulpzaam, kantoor alleen open in de ochtend en eind van de middag. Kapotte lamp was dezelfde dag verholpen. In Hemsedal en omgeving zijn restaurants. Gezien geboden luxe en ruimte was dit de best scorende locatie in Noorwegen.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Aug 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Zeer ruime bungalow

Sissy
12-9-2011

Zeer ruime bungalow met gedateerde inrichting. In de bungalow waren een fors aantal zaken niet in orde. O.a. verwarming die het niet deed, vieze magnetron, vieze bestekbak, kapotte waterkoker, lampen die het niet deden etc. Alles direct gemeld. We kregen daarop een gratis eindschoonmaak. Dat was wel erg lekker, want die is anders erg duur. Omdat we in het Noorse naseizoen zaten was het een stuk goedkoper en het park erg rustig met maar 3 bungalows bezet. Prachtige ligging, fenomenaal uitzicht op de waterval. Mooie uitvalsbasis voor wandeltochten. Boodschappen gedaan bij de Kiwi op 4 km, daar is ook vers brood te verkrijgen. Goede bedden. Fijne dagen gehad.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Jan 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Superlocatie

Fam Fennema
29-8-2011

Gastvrij onthaal door Birgit. Helaas geen lekkere broodjes door haar gebakken, daar ze net een week daarvoor verhuisd was naar buiten het park, maar dat mocht de pret niet drukken. Het huisje was van alle gemakken voorzien, lekker ruim opgezet (helemaal voor 2 volwassenen en 2 oudere kinderen). Mooie omgeving, veel gewandeld, en zelfs bij wat minder weer is een route per auto ook een lust voor het oog. We komen zeker nog eens terug, in de zomer of in de winter.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2011

prachtige huisjes in een Noorwegen

Dinant Getkate
21-8-2011
  • Ligging t.o.v. pistes9

Fantastische huisjes in een van de mooiste delen van Noorwegen, echt enorm groot en erg luxe voorzieningen in het huisje, op het park zelf is weinig te doen maar daarvoor ga je niet naar Noorwegen. Alles was prima voor elkaar en nejes schoon.

Vakantiepark info

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Hemsedal Hytte-og Feriepark in Hemsedal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Hemsedal Hytte-og Feriepark zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.