Appartement Hemsedal Alpin

Meer appartement info

15 reviews over Appartement Hemsedal Alpin

• 10Nienke05-09-2012

Fraai uitzicht

Wij zaten in de bungalows halverwege de berg in de zomer. Omdat we met vier personen in een 10-persoons huis zaten, konden we er bijna verdwalen! Er zijn twee zithoeken, 4 slaapkamers (een met 4 bedden, rest met 2-persoonsbedden) en 3 badkamers/wc, waarvan 1 met sauna. Wat een mooie omgeving! Er zijn diverse uitgezette wandelingen, boekje is bij de receptie te verkrijgen. Om bij het huisje te komen moet je over een tolweg, waarvoor je een pas krijgt. Rij deze weg ook eens verder omhoog, fraaie verrassing als je op de hoogvlakte komt! Daar is ook een mooie wandeling naar een top trouwens. Wij komen hier beslist nog eens terug, want er is genoeg te doen!

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2012

• 4RobMoet30-07-2012

triest ...

Het appartement ziet er uit alsof het met zo weinig mogelijk onderhoud geexploiteerd wordt. De onverschilligheid blijkt uit het ontbreken (of aan 2 haakjes ophangen) van gordijnen in de slaapkamer, te kleine gordijnen in andere kamers, een vieze lucht in het appartement en het zeer gedateerde en aan vervanging toe zijnde meubilair. Dit is geen appartement voor een ontspannen verblijf. Na 2 nachten hebben we het voor gezien gehouden en zijn we vertrokken naar een hotel in Oslo.

De omgeving is overigens buitengewoon mooi en de ontvangst was vriendelijk en correct.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

• 6W. van der Werf11-08-2011

Niet zo geschikt voor de zomer

Op de laatste stop van onze rondreis van de touroperator kregen wij huisje nr. 27 toegewezen.we hadden de indruk dat we in de kelder werden ondergebracht ( 2 trappen omlaag).Opzich was het appartement acceptabel voor 2 personen maar duidelijk bedoeld als onderkomen voor de wintersport; geen uitzicht (bomen) en geen plekje in de zon (schaduw).Wel is er een vaatwasmachine ,maar geen wasmachine of mogelijkheid om een wasje te doen en te drogen.Op de tv alleen Noorse zenders (waarom geen BVN met zoveel Hollanders ). Hemsedal biedt wat wandelmogelijkheden als je met de stoeltjelift omhoog gaat ,wanneer deze in bedrijf is. Hemsedal is een uitstekend wintersportgebied met vele liften en afdalingen,maar voor de zomer zou `t beter zijn naar wat anders uit te zien. Ook de restaurants zij practisch allemaal gesloten.

Alleen gereisd in juli 2011

• 7zwart11-08-2011

fantastische plek

heb een hele andere mening dan de vorig, was een fantastich appartement, schoon ruim en hemsedal in in het geheel niet saai te noemen er is zelfs veel te doen , veel supermarkten, bakker, pizza, dat het restaurant op het park dicht is, is misschien omdat de te zuinige hollanders het te duur vinden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

• 6Yessica06-08-2011

Leuk misschien in de winter

Appartement heeft een opknap beurtje nodig. Veel restaurants e.d. zijn dicht op het complex. Misschien een aanrader in de winter?

Gereisd met partner in augustus 2011

• 6T&P29-07-2011

Alleen voor de winter

Als laatste stop op onze rondreis was dit een enorme tegenvaller. Gedateerd, vies en niet mooi gelegen appartement. Onder aan de piste gelegen dus in de winter vast wel geliefd. Alle eettenten in de omgeving gesloten. Hemsedal is een slaapdorpje, zoek het vermaak verder op. Niet veel te beleven, maar de omgeving is wel mooi om in te wandelen. Van de touroperator later excuses gekregen, ik weet niet of ze de accomodatie nog steeds opnemen. Tip: zoek een andere omgeving, Noorwegen heeft veel meer te bieden dan Hemsedal!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

• 9Fressa10-03-2011

Fantastische plek

Zeer mooi appartement. Door een fout waren we overboekt, maar kregen daarvoor in ruil en mooier appartement dan geboekt. Zeer ruim, met 2 badkamers, 3 slaapkamers en een megakeuken. Prachtige omgeving. Alles is ver rijden, maar je ziet veel. Goede wandelmogelijkheden. Het plaatsje zelf was niet veel te beleven, maar goed te doen. Een zeer mooi land waar we zeker nog eens naar terug willen keren! Ook nog eens prachtig weer gehad.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2000

• 5Martin09-08-2010

Uitgewoond appartement

Wij schrokken van de inrichting. Huisje 8 is geen aanbeveling dus, groezelige dekbedden, er waren slaapkamers zonder gordijnen (of met wasknijpers vastgemaakt) en het was dringend aan restyling toe, bijv. bij de verouderde badkamers. Het is wel goed opgelost door de receptie van Hemsedal Alpin Lodge, waar de appartementen veel beter in orde zijn.

De omgeving is mooi, vooral als je van mountainbiken, kanoën of bergbeklimmen/wandelen houdt.

Gereisd met vrienden in juli 2010

• 8Margo10-05-2010

Mooie omgeving

Groot appartement 5 slaapkamers en 2 badkamersideaal gelegen tov de pistes / stoeltjeslift. Erg mooie omgeving om de wandelen / klimmen. Je kan ook met de mountainbike de bergen in kunnen. Mooie omgeving.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2007

• 8Klaver10-04-2010

Ruim appartement!

We hadden een ruim appartement met 2 verdiepingen, 4 slaapkamers en 2 badkamers. Grote keuken, houtkachel en een prachtig uitzicht. Alles was netjes en schoon. In de zomer is er niet veel te beleven, echt gericht op het winterseizoen. We hebben veel van de omgeving gezien, met de Flamtrein naar boven, we zouden terug wandelen maar het begon te regenen. Eind augustus was het overdag nog een graad of 16, s'nachts nachtvorst. Verder kregen we erg veel informatie bij de receptie over autotochten. Gratis gebruik gemaakt van de midgetgolfbaan. En we zijn nog een dag naar het zwembad Tropicana in Gol geweest.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2005

Appartement Hemsedal Alpin info