Appartement
8,5

• Ligging t.o.v. pistes10,0

4 reviews over Appartement Hemsedal Alpin Lodge in het Nederlands

Keurig en net appartement met vele voorzieningen

J.Koopman
8-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Goed onderkomen in een prachtige omgeving. Veel mogelijkheden voor uitstapjes in de natuur.

Gereisd met partner in Wed Jun 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

alle luxe voor een schijntje

Wilma Mensink
15-9-2010

Wij verbleven van 29 augustus tot 2 september in Hemsedal Alpin Lodge. Wat een luxe! Zo mooi en volledig hebben we het zelfs thuis niet. Enorm smaakvol ingericht en geen gebrek aan ruimte (3 badkamers, 4 slaapkamers en 2 woonkamers). We hebben voor 4 nachten nog geen € 175,00 betaald, dus prijs/kwaliteit dik in orde. Het complex is centraal gelegen voor diverse uitstapjes (autotochten) in de omgeving. Wij zijn o.a. via de Panoramaweg naar Beitostolen en de Jotunheimen geweest en een dag via Leardal over de oude E16 naar het Aurlandsfjord. De herfst deed zijn intrede in Noorwegen, waardoor de natuur de mooiste kleuren liet zien. Mochten we weer naar Hemsedal gaan, dan zekerr naar Alpin Lodge!!

Gereisd met partner in augustus 2010

Mooie appartementen met enkele minpunten.

m van essen
9-9-2010

Mooie luxe en ruime appartementen. Maar als je de pech hebt om zoals wij aan de voorzijde te zitten. Kijk je tegen een elektriciteitshuisje en mast aan. Daarnaast zijn de appartementen gehorig.

Gereisd met partner in Sun Aug 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

stijlvol appartementen

hans en petra
4-3-2010
  • Ligging t.o.v. pistes10

Nieuwe appartementen, achteraf blijkt dat je aan de voorkant (uitzicht op de piste)en de achterkant (uitzicht op een elektriciteitmast)hebt. Dit wordt niet vermeld bij het boeken van dit appartement!! Wij hadden dus de achterkant, appartementen zijn gehorig zeker als je bovenburen hebt.Alles bij de hand en de auto is de hele week niet nodig met een mooi skigebied voor de kinderen

Gereisd met jonge kinderen in maart 2010

Appartement info

Nog geen informatie beschikbaar over Appartement Hemsedal Alpin Lodge

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Hemsedal Alpin Lodge in Hemsedal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Hemsedal Alpin Lodge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.